Tala om för honom att han är en mes.
Om två timmar lite drygt har emission och jag "date" med @nders i el Stockholmo. Önskar någon att vi hälsar honom något - t.ex. med en stor knölpåk, en morot eller något annat, för hans livstil, nyttigt.
58 svar · 1 888 visningar · startad av Rikard
Om två timmar lite drygt har emission och jag "date" med @nders i el Stockholmo. Önskar någon att vi hälsar honom något - t.ex. med en stor knölpåk, en morot eller något annat, för hans livstil, nyttigt.
Tala om för honom att han är en mes.
Jag vet vad ni ska göra, men kommer inte att säga nått!
Sno hans @ en gång för alla!
Vad konstigt! Jag har också en date med @nders kl. 12.55.
Jag som trodde att jag skulle få vara ensam med honom.
Sno hans inlägg!
hälsa snabeln att Hässelby - Ekerö är något man ej bör missa....
hypatia brukar ha kameran med sig, så bilder blir det nog alltid.
Vi hade ju tänkt att gå på Gröna Lund idag, men eftersom att det regnar här i Stockholm kanske det blir så att vi nöjer oss med enbart öl.
*väntar på att snabeln ska ringa*
Öl
Re: ...
Ursprungligen av Hallgren Hoppas de tar en bild eller något så vi får bevis på mötet.
![]()
Klart att jag har tagit bilder. Vänta en liten stund så ska jag bara plugga in usb-kabeln och kameran.
Hoppsan
Något oskarp bild, men ändå...

Övre raden: SPiN, Rikard, @nders
Nedre raden: UlfT, sgtpepper, emission.
Vi hade hur kul som helst! Massor med öl och femkamp på Grönan!
Tyvärr blev jag dumpad och får krama kudden helt ensam...
http://hem.bredband.net/b103355/wF/gronan.jpg
Sicket gäng alltså
Vart hittade du dom där? I Hammarbyhamnen med betongrester på skorna eller?
r) Du LÄMNADE dom där i hamnen med betongresterna kanske?
En del forumledare är tuffare än jag trodde!
Rikard skådade Babbelfisken i vitögat och @nders pussade på den!

red: Jag hittade de flesta på Centralstationen. Andra bara fanns där senare under kvällen. Jag vet inte riktigt hur det gick till...
Tss.. Det där var ju en billig rysk kopia på en alkoholiserad sill, dessutom tillverkad i greppvänlig plysch!
Kom igen när ni haft Babbelfisken inom räckhåll & känt hans andedräkt genom betongväggen! Det är tufft det.