webForumDet fria alternativet

Har ni haft en stalker nångång?

Småprat

22 svar · 675 visningar · startad av eureca

Medlem sedan sep. 20002 921 inlägg
Frågan#1

Vill inte berätta vad som hänt mig senaste tiden..

men min stora fråga är.. har ni haft nån person efter er nångång? en såndär som ringer er 40ggr per dag o förföljer er o säger att hon/han älskar er..? :h

glömde frågan också.. attans.. ;) jo...

vad gör man i en sån situation??

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

japp, fast det är en kille :l :x

Brukar svara: Ragnars kondis, ska ru ha en limpa eller? Då lägger han typ på...

Ursprungligen av Rinaldo japp, fast det är en kille :l :x

oj.. seriöst?

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Säg till personen klart och tydligt att du inte är intresserad. Det går inte att ge lite vinkar...var brutalt ärlig

Ja helt sant fast han sa aldrig jag älskar dig, fast stalker kan man nog kalla honom...

Ursprungligen av Bendro Säg till personen klart och tydligt att du inte är intresserad. Det går inte att ge lite vinkar...var brutalt ärlig

jag var brutalt ärlig.. läskigt med sånt här egentligen.

Hur brutalt ärlig? Vad gjorde du... ge oss brutala detaljer §jr

Ursprungligen av Rinaldo Hur brutalt ärlig? Vad gjorde du... ge oss brutala detaljer §jr

eeeh.. jag skickade ett sms där det stod klart o tydligt: Nej!!! ;) §jr

Brutalt!

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Lite halv sjukt....
http://www.nada.kth.se/~u11nlad2/

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Nadaspionen verkar i alla fall gå grundligt tillväga ;)

Han kanske inte har så mycket till skäggväxt. Konstigt, han har ju ganska håriga ben.

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Haha

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Men arligt...vad ar det dar for sida?? :o

Ar det pa riktigt eller? Jag blev alldeles kall ju...det fattas ju mer an en tomte hos den dar killen..oavsett om det ar ett skolarbete eller ej!

Citat:

---------------------------------------------------------------------------------
Riktig kille har skaffat flickvän. Jag tycker inte om henne, hon verkar så fjollig. Jag skickade ett brev till henne med antydningar om klamydia
undertecknat: "tidigare drabbad".

Riktig kille verkar vara singel igen.
---------------------------------------------------------------------------------

Riktig kille hade bokat tvätt-tid halv sex vilket gav mig ett ypperligt tillfälle att bättre lära känna honom lite mer intimt. Tog mig ner i hans tvättstuga precis efter han satt igång tumlingen.

Jag passade på att prova ett par av hans kalsonger.

De visade sig passa bra.

Jag följde efter riktig kille till Eriksdalsbadet. Det är väl det alla har väntat på, avklädda bilder.

Min lärare hade spelat in ett meddelande på min telefonsvarare angående mitt arbete. Jag ringde Telia och bytte till hemligt telefonnummer.

Det känns inte som att jag kan komma riktig kille nära om vi har det här med arbetet mellan oss.

Idag lade riktig kille undan en jacka på Paul & Friends. Jag gick in
senare, uppgav hans namn och köpte den.
...och klippte mig som riktig kille.

Jag tog med mig det avklippta håret och skickade det till honom. Jag vet att han kommer att
förstå.

Jag är ett med min uppgift. Har tatuerat in "riktig kille" på min håriga skinka.

Spoooky! :l

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Re: Har ni haft en stalker nångång?

Ursprungligen av eureca men min stora fråga är.. har ni haft nån person efter er nångång? en såndär som ringer er 40ggr per dag o förföljer er o säger att hon/han älskar er..? :h

Ja och jag är förlovad med henne ;) :)

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Skyman>

:e :e :e

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

hehe, tänk om det med riktigkille hade varit på riktigt och man hade haft en sån grabb efter sig hela tiden, fräckt.

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Stalker, är det som Okkido är eller? :p

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Själv har jag ju skolans fulaste person efter mig! x(

Fast idag fick jag iof "småvibbar" av skolans snyggaste... :OO :)

/Mika3l

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag har haft några stalkers efter mig, men sen blir jag för intresserade i dem att de blir rädda och springer ;)

273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)