Ligger under ett huvudforum för att se om någon skrivigt nåt nytt inlägg?
Idlar på "Visa nya inlägg"?
Kollar bara dom forumen ni är intresserade av?
Eller hur gör ni?
Jag tycker att "Visa nya inlägg" klart är bäst.. så hittar man snabbt trådarna i dom mindre besökta forumen lika lätt som alla andra... Men jag ser att inte alla gör det eftersom vissa trådar inte alls blir lästa lika fort som andra...
Jag har vissa forum som "Bevakade Forum" i min profil & tycket det är en stabil lösning.. På så vis har ju jag skapat mig en egen meny för det som jag tycker är intressantast.
Men sen glider man ju över hela forumet då & då för att leta "bus"! ;)
Går igenom alla mina "vanliga" forum först, och ser vad som har hänt. Sen går jag på Visa nya inlägg där man kan sitta och trycka på F5 ett tag om man inte har så mycket annat att göra. ;)
Ursprungligen av Erik JuhlinJag har byggt ett program som skriver ut alla nya sidor på papper hela tiden. Då kan jag läsa på papper istället för att kolla på skärmen!
Jag trodde att @nders hade byggt det programmet. Har du verkligen upphovsrätten på det Erik? :q
Själv sitter jag bara och trycker på F5 hela dagarna. ;)
Men om man inte använder webforum på samma datorer så blir det en annan sak... borde man inte kunna fixa i sina egna inställningar vilka sidor man kommer till direkt... om man tidigare har loggat in på forumet...
Jag låter Erik ringa upp mig och läsa alla nya inlägg från sina papper hela tiden.
Därefter sammanfattar SirPeter det viktigaste och skickar över det per fax till min styfar som lägger det i ett brunt vadderat kuvert och skickar det till mig.
Skämt åsido.
Kör med "bevaka forum" d.v.s. min profil. Jag gör dock som Birp och skummar igenom övriga forum också av förklarliga eller oförklarliga skäl.
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9