webForumDet fria alternativet

Hattrick

Datorspel

2 598 svar · 116 223 visningar · startad av DavidB · sida 13 av 130

Frågan, av DavidB

nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

dagens match

vann dagens match med 0-3.

ligger dock bara 2:a i serien men det skiljer bara några mål och jag ska nog ta några poäng nästa match mot 1:an

Medlem sedan aug. 2001383 inlägg

Oavgjort på hemmaplan mot serietvåan. Hade hoppats på bättre eftersom jag ledde med 2-0 i halvlek. Men släpper man in två skitmål i slutet så går det som det går.

Trots detta får man vara nöjd då resultaten i de andra seriematcherna gick min väg.

hmmm, har du dålig kondition i laget bör du nog träna upp den lite.

det kan ju inte vara kul att tappa en 2-0 ledning

Det är mest jag som har usel kondis :e

Säsongens första förlust

Så kom den då. Förlust med 3-2 på bortaplan. Kändes lite onödigt men den måste ju komma någon gång. Känns extra synd eftersom mina spelare var bättre på de allra flesta possitionerna...

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Klockrent att glömma ställa upp laget... :x

Två raka förluster, femteplats i serien, och man börjar bli lite nervig...

Massor av skadade spelare har jag dessutom. Inte bra, inte bra.

På femte försöket lyckades så Albinoleffe spöa allas våra älskade Fluktare.

1-0 slutade matchen och mittfältet var den lagdel som gjorde Albinoleffe till segrare. Fluktarna gav sig på att spela 3-4-3 för första gången denna match, en uppställning som mycket väl kan provas vid flera tillfällen.

Seriematchen på söndag är viktig för Fluktarna. Det gäller att inte halka ur femman.

O&O,

Matchreferat...
Jonatan Pettersson i Fluktarna tilldelades efter 24 minuter gult kort för osportsligt uppträdande.
Anders S. Persson i Albinoleffe fick i den 31:e minuten en smäll på foten.
I matchens 35:e minut föll Fluktarnas Daniel Flamlund dramatiskt precis vid straffområdesgränsen. Domaren bedömde det emellertid som filmning och delade ut gult kort till Daniel Flamlund.
I matchens 49:e minut föll Fluktarnas Jonny Ömo dramatiskt precis vid straffområdesgränsen. Domaren bedömde det emellertid som filmning och delade ut gult kort till Jonny Ömo. Fluktarnas Jan Pettersson fick en varning för fult spel. Fredrik Vinström i Albinoleffe låg länge och vred sig i smärtor men kunde till slut fortsätta.

Allstå... Inte ens med fula tjyvknep räcker längre.... :)

Idag var det inget roligt... förlust med 4-0 på hemmaplan.. från andra plats i serien till femte.... aaarrrggghhh

vann ju som vanligt idag :)

låter som du spelar i en mycket jämn serie

Idag var det inget roligt...

Kan inte annat än att hålla med. Jag sitter fast i mitten av tabellen, med skillnaden att jag halkar längre och längre ner mot botten...

Någonting måste göras, trenden måste vändas.

Usch.

Träningsmatch mot Furusjö City och Albinoleffe dominerar.... hoppas snart det blir så i serien också... :)

Illustration: :x

En skön vinst för Albinoleffe... även om det var mot seriens strykpojkar....
Nästa vecka blir det dock svårare... nästa förlust tror jag... Men dessförinnan skall mina gubbar till Italien och spela träningsmatch....

Det blev för en gångs skull också en seger för Fluktarna. Det var tre mycket viktiga poäng som inkasserades, och det innebär att laget har sex poäng ner till nedflyttningsplats. Lite torrare vatten om man säger så. :)

Mvh,

Medlem sedan juni 2000630 inlägg

Furusjö City:s första seriematch idag! Möter de överlägsna serieledarna men hoppas ändå på vinst! Vill ni ha en träningsmatch någon gång kan ni skicka ett internmail.

Efter en hård match lyckades Albinoleffe bärga segern till sist. Nu ser det betydligt bättre ut. Hoppas nu bara att mina supporters också tycker så samt att det fylls på några.... (snart 1000)

Ännu en vinst som satt hårt åt... får magsår på det här...

Grattis Anders till segern... ser lite ljusare ut för dig nu...

Ännu mer grattis David... Nu får du snart inrikta dig på kvalet... och skytteligan måste väl vara klar för dig...

skytteligan e nog klar och förhoppningsvis serien också men det är inte riktigt säkert.

ska Mjösund ta sin tredje raka serieseger?

sen får jag se hur det blir i kvalet om jag går upp eller inte, beror på hur bra serien jag kommer hamna i är.

Det går ju inte helt bra för våra kära Fluktare, men kontraktet är fixat i alla fall.

Seger (nätt och jämnt) i söndags efter en sen vändning och en dålig insats i nattens(!) träningsmatch säger att killarna inte riktigt vet vad de håller på med. Det måste ändras på.

Mvh,

275 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
145 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)