celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggOch när du satt på pendeln och såg feltrycket utbrast du givetvis "ROFL" och petade på grannen med mushanden. 
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg/me tror att hon skrek LOL och därefter med hjälp av teckenspråk tecknade till alla på pendlen stjärna S stjärna
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggDet händer ibland att jag tänker Ctrl+Z när jag gör nåt fel. Typ, tar en 2-litersmjölk i stället för 1-liters eller slår fel portkod. 
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggTvålitersmjölk? 
Är det typ en ko, eller så?
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Min boss suddade ut viktig information på en whiteboard av misstag igår...
Vi tänkte Ctrl Z och sa det samtidigt...
Miljöskadad? Nej hjärnskadad... 
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Ursprungligen av @nders **Tvålitersmjölk? 
Är det typ en ko, eller så?**
Nä, det är ett förpackning med två liter mjölk i. Vad är det för konstigt med det 
Ursprungligen av Web-Tor
Nä, det är ett förpackning med två liter mjölk i. Vad är det för konstigt med det 
@nders har kanske bara bekantat sig med Arlas utbud och känner inte till Milkos större förpackningar som ni är begåvade med i Jämtland?
.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggFilm!
Jag är otroligt miljöskadad inom ett annat område: film.
* Om jag kommer inifrån och går ut i fulla solskenet tänker jag genast "jävlar vad det var överexponerat här".
* Ser jag en lampa så gissar jag genast effekten och färgtemperaturen på den.
* Fönster är transparenta filter.
etc. etc. 
Blir ofta så under vissa perioder.
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggIbland får man i mina krokar se 1,5 litersförpackningar med mjölk, men de har en sån där dum öppning.
Kanske har jag sett tvåliters ute när jag varit på resa. 
- - -
Det händer ibland att jag utbrister LOL och dylikt framför datorn på jobbet. Det händer att man applicerar JOIN-uttryck i verkliga livet och visst tänker man i IF-satser ibland. Och, ja, CTRL-Z är klockren! 
Mvh,
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggKund: Jag har ett mysko fel på min bil.
Bire: Stäng alla öppna fönster o starta om!

SSDCdMedlem sedan jan. 2001795 inlägg Hos skomakaren:
Kund: Jag har tappat klacken.
Skomakaren: Dags för en reboot.
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inläggBire

Skönt att man inte är ensam 
-Jag känner mig lite hängig idag...
-Dålig CPU?
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Räknas man som skadad om man utbrister "kolon e!" när någon säger något roligt? 
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inläggslash me tycker att kolon e är tecken på miljöskada 
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Ursprungligen av Del Pero Räknas man som skadad om man utbrister "kolon e!" när någon säger något roligt? 
Nej, åtminstone inte när man pratar med Rikard i telefon..
Då är "kolon e" mycket frekvent förekommande! 
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggAnekdot:
snabelkillen kliver av tåget i Norrköping. En blond man står 50 meter bort på perrongen och gastar Kolon-e!!!.
Det, kära vänner, är humor! 
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Ursprungligen av @nders
Det, kära vänner, är humor! 
Ja, eller istället för.. Det får man välja 
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Miljöskadad vet jag inte men jag brukar skriva in anteckningar i arreys, application samt SQL satser när jag gör anteckningar till prov eller på lektioner...
Skönt att se att det är någon mer än jag som tänker i IF satser ibland 
kolon-e japp. det har man varit med om....