Erik Juhlin---->> Den bilden är tagen med bandet,,,skulle jätte gärna vilja visa den men kan inte,,,kan jag skicka den till någon som kan visa den i sin helhet?
Vem är snyggast?
48 svar · 1 232 visningar · startad av goldy · sida 2 av 3
Frågan, av goldy
Vem tycker ni är snyggast? Jag tycker såklart att jag & guppen håller bäst kvalité :birp
Läs frågan i sin helhet →goldy>> Du kan ju bifoga filer här nu om du vill.
På uppmaning från goldy kommer här en länk till den stoooora bilden... :)
http://www.sd-studios.com/wiberg/wf/goldy_stor.jpg
r/ Nu finns även Axel att beskåda på gruppfotot... :D
Söta va???
Mmmm...hypatia har rätt.
SPiN är toksöt! ;)
fast de flesta har väl nåt charmigt över sig på det där fotot förstås...måste jag ju tillägga!!
hypatia, Tesa> :r :f
Kortet är ju rätt gammalt, men enligt hypatia såg jag likadan ut i torsdags, som jag gjorde på kortet. :)
Varför diskuttera om vem som är snyggast när det är jag?! ;) :OO :birp
Utom när jag är nyvaken eller grinig föståss... §e :p
Och, hur, HUR, kan man ha två stockholmare på första, nej förlåt, andra(SPiN) och tredje(@nders) plats? :q §e ;)
/Mika3l
Ursprungligen av JoakimE
Du är finne, acceptera det som ett av livets faktum §e
:e :e :e
goldy är för övrigt fulast av bandmedlemmarna §e
Är det bara jag som tycker att Luxman ser ut som Ulf Lundell?
Lite lite faktiskt, men han är mer skäggig. :e
Tesa,
hypatia har rätt
Såklart! :e
Men jag håller med dig om att det finns massor med godingar på kortet.
Man blir ju nästan förälskad av att bara titta på dem. ;) :f
SPiN,
Du såg inte alls likadan ut i torsdags, du var mycket sötare. :)
Och, hur, HUR, kan man ha två stockholmare på första, nej förlåt, andra(SPiN) och tredje(@nders) plats? :q §e ;)
Hmm, ja, det borde ju ha varit två stycken från.. ehh.. Vålberg? Denna fina metropol i... hmmm, tja, någonstans i Sverige eller liknande....
judge pepper, §e
Ursprungligen av sgtpepper
Hmm, ja, det borde ju ha varit två stycken från.. ehh.. Vålberg? Denna fina metropol i... hmmm, tja, någonstans i Sverige eller liknande....
Det vet väl vartenda kotte att Vålberg ligger strax utanför Karlstad. Det är ju rikskänt allra minst. ;)
Japp, det är en riktig metropol :) ;) :e
Vålberg är mest känt för Svenska Ryon(som har en tendens att förorena och lukta). :e
Det vet väl vartenda kotte att Vålberg ligger strax utanför Karlstad. Det är ju rikskänt allra minst.
Japp :) :birp
Kolla på SirPeter, han hänger med i världen ;) :stud :OO :e
/Mika3l
Uppdaterad. :)
Min syrra har en likadan tavla som du har(den i bakgrunden). :)
Men jag kan inte säga om du ser bra ut eller ej(eller rättare sagt om du kan få ta andraplatsen från SPiN, själv ligger man ju etta ;) ) för jag är inte lagd åt det hållet... ;)
/Mika3l