Jag kallar Rikard för "Svinet"...
Rikard ÄR a.k.a Svinet :P §e
------------------
Jag ska bli en ondskefull krigsherre när jag blir stor.
- Vill du ha en Pucko?
91 svar · 2 987 visningar · startad av Guppen · sida 2 av 5
\--------------- \NYFIKEN\ ---------- Cloe undrade var "Guppen" kommer utav... Under mina dagar här är det flera namn som har fått mig att bli nyfiken!! :e Så.. kom igen!! Berätta va tusan ni valde just ert namn för!!! :p Helst ni forumledare... :e "Jag har kallats guppen av mor & far sedan liten... Hm.. för att jag \guppar\ :e Helst innan jag somnar :OO ...rastlös liten rackare." De
Läs frågan i sin helhet →Jag kallar Rikard för "Svinet"...
Rikard ÄR a.k.a Svinet :P §e
------------------
Jag ska bli en ondskefull krigsherre när jag blir stor.
- Vill du ha en Pucko?
Trodde nästan du hette Ove
Hypaaaaaatia! Hon mobbar mig!
Min pappa hette faktiskt så. x(
Redigering) Ingen fara. ;)
------------------
"-Of all the things i´ve lost, i miss my mind the most.-Ozzy
[Redigerat av OveRRidE den 24 jan 2002]
Vet inte hur jag hittade Pace ... men tidigare hette jag Fresh och målade lite grafitti (på papper! :e ), och ville byte och då blev det Pace.
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
vet inte hur jag kom på mitt namn blev bara så när jag skulle regga en domän ;)
------------------
http://minsann-har.org/asm
(Fick redigera min url då den var fel.)
Jag hade hjärnsläpp när jag skulle registrera mig på något forum där jag behövde ett nytt namn.
Kollade runt i rummet efter idéer och såg min gamla trotjänare Luxman stereoburken, sen har det hängt med.
(Om nu någon inte känner till Luxman så är det en mycket ansedd japansk HiFi tillverkare som med förkärlek tillverkar produkter till det så kallade "high end" skiktet bland stereoprodukter.)
Eftersom sökfunktionen är borta från diverseforumet så finns inte möjligheten att snabbt leta rätt på gamla inlägg, jag hade annars tänkt att länka till några tidigare trådar där många redan förklarat historierna bakom sina namn.
Men för din skull så gör vi det så gärna igen. :)
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
Jag säger som Erik har gjort i lite tidigare trådar. Vem vet, han kanske säger det igen? ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
Tänkte bara meddela att jag sniffar runt lite här, i form av marsvin, mycket för att vara tuff.
Mvh,
Weee @nders... du är jätte tuff :e
Luxman... du har säkert en hel shysst sterieo.. *avis* :e
------------------
*Om man aldrig frågar lär man inte få veta*
Guppen>> låter extremt jobbigt! ;) :)
Själv vet jag faktiskt inte varför jag valde mitt nick... :OO hmmm...ingen aning faktiskt. Tyckte det lät snyggt bara antar jag :)
Men hur guppar man egentligen när man ligger ner? Jag menar om det nu INTE är en vattensäng...... :OO Som i en båt då eller? :q *får inte ihop det*
------------------
i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
-->Cloe :e
Svårt förklara *guppar* *s*
Skulle nog hellre säga skakar i hela kroppen :OO *garvar*...
............ :e
------------------
*Om man aldrig frågar lär man inte få veta*
Guldtand.
------------------
======goldy=======
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>db<---BURNER--->db</A>
Guppen>> ja, ok, det låter mera rimligt! ;) Även om jag fortfarande är förvirrad... :OO
------------------
i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
läste en serie tidning.
såg wooster och bestämde mej.
------------------
Nödvändigt att veta.
Scrotum = pung
Dopnamn Pia somn förvanskades till lialej som i sin tur blev förkortat till leja....
end of story
//LeJa
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös
Zarko Petan
=======================
Här hittade jag då äntligen en tråd som stillar min nyfikenhet. Var på vippen att starta en sådan. När nu en sådan fanns så är det ju onödigt att starta en sådan. :e
Kan väl stämma in i "klagolåten"....hehe...även om den är gaaammal den här...
Mitt nick kommer inte av det som många kanske tror. Från filmstjärnan Garbo, fast jag blev kallad för Greta i gymnasiet. Nej, så enkelt är det inte. Jag heter nämligen Garpebo i efternamn och tyckte att Garbo var en rolig förkortning.
Så nu har jag stillat min nyfikenhet om era nick och ni har fått till livs mitt...
Ba sådär ba :e
OveRRidE skrev:
Sen såg jag en mycket bra film, >nämligen Hackers</A>, därifrån jag "snitchade" halva huvudpersonens namn, Crash Override. :e
Fete bra film :e
Mitt kommer ifrån mitt efternamn Voigt (utalas ungefär som fåkt) och alla mina vänner kallade mej voigtan(fåktan) när jag var mindre.. de "nn1" i namnet blev lite fel när jag reggade mej här :e
Heter Patrik, har alltid kallats för Palle.. typ. :)