webForumDet fria alternativet

jag känner kändisar!

Medier & press

345 svar · 14 708 visningar · startad av Sannah · sida 9 av 18

Frågan, av Sannah

min kompis natalie har en kusin som är heter paola, och hon är med i teddybears sthlm nya video (hon är tjejen som sjunger) min andra kompis kristins brevväns mamma har en frisör som var ihopp med en kille som dumpade honom för att bli ihopp med magnus i barbados. yeah! jag känner kändisar :e

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

trummisen i vaddå? ;)

------------------
Balk.

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

jag känner mig själv :e

------------------
Tomtar rockar

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Tja, jag är avlägset släkt med Drottning Sonja av Norge och också släkt med Marika Krook(hon var i eurovisions slager festivalen en gång)
Annars kommer jag inte på nått...

------------------
His Divine Shadow is the most despicable being ever created.(så sade en fan)

Sprit löser inga problem. Men det gör inte mjölk heller.

T-bird 1200; GeForce 256 32MB; WinNT4/XP; 512MB RAM; Dialup

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Jag är garanterat släkt med skyman på nåt konstigt sätt. :OO

------------------
de'nim

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Ha! Jag har samma efternamn som farmen-benny...

Jaja.....men det stavas inte likadant:
han stavar Viberg.....sen skall man ju även avar insatt i språkbruket här på gotland......Det närmaste man utatalr vberg här på gotland skulle nog vara Viba

------------------
I'm not vulgar. I never use the "F" word. To "make love" is a much nicer phrase to describe what my girlfriend did... to 8 of my friends while I was in the hospital... banging her sister... who's in a coma...

Medlem sedan maj 2001739 inlägg

När jag var 14 år skakade jag hand med Lill-Babs på en superliten konsert i en superliten håla..varför vet jag ej... :q

------------------
Cloe

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

1. Min styvfars brors frus kusin är hon den där tjejen som sjöng dansbandslåten ´´De sista ljuva åren..´´

2. Jag satt bredvid Erik Blixt på göteborgsstadsteater en gång. Han reste sig upp flera gånger och gick ut under föreställningen (King Lear, premiären av Jan Bergmans uppsättning) Tillslut blev till och med skådespelaran irriterade.

3. Min far har blivit ombedd av Just D:s manager att stagedive:a (min far är 50 år och väger runt 110 kg)

4. En gång stod jag bakom Lasse Kronér och Ulla Skog och lyssnade på när Lasse berättade om en gång när han fastnat i en hiss.

5. Jag har diskuterat golf med Birger Schlaug.

6. En polare till mig skrek ´´Bajs´´ efter Dr Alban.

7. Jag har spelat minitennis mot Magnus Gustavsson (jag förlorade)

8. Jag har träffat fredik strage och diskuterat smålands nation i lund (han tyckte det var ´´franskt´´) han var lite för cool så jag sa att jag inte kunde finna några genmensamma beröringspunkter med honom och gick.

9. Jag har knuffat omkull Nina i Cardigans på dansgolvet på Blekingskas nation i Lund. Tyckte det var en störig brud som stod och knuffades och var allmänt divig på dansgolvet så jag tryckte till. Dunk i golvet. Jag sa inte förlåt.

10. Jag har hjälpt drottningen att ringa på slottets interntelefon när hon glömt sina nycklar till sitt arbetsrum. Den telefonen är för övrigt gjord så att vilken dumpuckad lumpare som helst skall förstå den och har en MYCKET enkel instruktion bredvid sig. Men hon fattade inte och behövde min hjälp. Hon sa inte tack.

11. Jag fick Arne Weises autograf en gång mot att jag lovade att gå en poängpromenad.

12. När jag var i Monte Carlo och gick längs med kajen kom Bono springandes mot mig och hoppade över ett staket sen fortsatte han springandes bort längs med kajen. Han hade inte träningskläder på sig. Jag videofilmade det hela.

13. Min syster har träffat Backyard Babies.

14. Har gått i samma lågstadie klass som Cleas Malmbergs dotter (mamma sa att han var jobbig på föräldramötena, men det var ju iofs i hans knark period)

15. En före detta arbetskamrat till mig är långväga släkt med Robyn.

16. Lisbet Palme tvingade mig att stå i givakt i 15 minuter en gång.

17. Regina Lund gick förbi en restaurang där jag satt och käkade en gång.

18. En kompis till mig vann en träff med Ronny och Ragge i OKEJ.

19. Jag har bott på samma gård som Roger i macken (Jan Rippe). Jag fick hans karatedräkt och hans biltärningar när han flyttade.

20. Jag har intrevjuat Galenskaparna och Afther Shave för en skoltidning.

21. Jag har intrevjuat ´´Kurt Olsson´´ för samma skoltidning.

22. En gång på ett tåg satt jag framför en kille som var långväga släkt med den där tjejen i tjejrockgruppen STARS som klär sig i vita lackkläder.

23. Min farfar var den första i sverige som dog i sömnsjukan.

24. Min farmor var först i sverige med att ha dalmatinerhundar (de blev senare stulna för de var så värdefulla)

25. Jag fick Fransoiar Bronetts (ok, jag vet inte HUR det stavas, han som hade cirkus skott) autograf en gång när jag var liten.

26. En gågn åkte jag på samma lokaltåg i danmark som Lars Leijonborg, han skulle också till Louisiana.

27. Jag har intervjuat RKU:s ordförande. (Revolutionär Kommunistisk Ungdom) för Radio AF:s räkning

28. På gymnasiet träffade jag en dag Anders Björk (fd försvarsminister) han skulle vara med på en debatt i skolan men visste inte var, så jag pekade vart han skulle gå in.

29. när jag var i Halmstad för ett par veckor sen så gick Peter Wahlbäck förbi. Det roliga var att min polare T en gång blev filmad av honom när hon gick på en gata och shoppade. Han kom fram och frågade om han fick filma när hon fönstershoppade. Hur som helst, när han går förbi säger hon ´´gud vad han var lik Peter Wahlbäck, till och med samma jacka som när han filmade mig´´ så vi säger ´´det var han´´ och hon säger ´´kul, det var det ju inte´´ sen ser hon att det var han och tyckte det var pinsamt.

------------------
"Utan tvivel är man inte klok"
Tage Danielsson

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Jag har vunnit en påse med gräddkola av Uffe Larsson. :e

------------------
de'nim

*Jag har sett Jean-Paul Gaultier i New York
*Jag har suttit i Mjölby vänthall och väntat på tåget tillsammans med Carl-Einar Häckner.
*Jag har ringt till Carl-Einar Häckner och pratat i en minut med densamme. JAg tror vi pratade om ormar eller nåt sånt.
*Jag har sett Stellan Sundahl på gatan i Lund.
*Jag har varit fem meter från Michael Jackson.
Jag har varit fem meter från Smashing Pumpkins.
*Jag har varit tio meter från Radiohead.
*Jag har varit på samma krog som medlemmarna i Cardigans, flera gånger
*Jag har sett Silikons Ulrika på samma krog som jag själv tillsammans med medlemmarna i Cardigans.
*Jag har bott tillsammans med goldy

------------------
Cloe

Min mormors kusin är sulan.

------------------
Balk.

Medlem sedan sep. 20002 921 inlägg

jag har sett cloe så som gud skapade henne §e

*tackar googles bildsökning för det* :e

------------------
Skateboarding since 1986

"Jag är ingen pojkspoling! Jag är 25 år gammal!"

eureca> *garv*

Jag har iallafall sett goldy såsom gud skapade honom! Nån mer? :e :e :e

------------------
Cloe

Cloe! vi har alla sett hur goldy ser ut. §e

------------------
Skateboarding since 1986

jag har sett goldy så som gudskapade honom plus en keps på hvudet.

samtidigt såg jag cloe som gud skapade henne ;)

------------------
Balk.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Jag har slagit en klockren tunnel på Glenn Hysén...

------------------
Det händer att jag inte är mig själv. Då är jag någon annan.

--> Okkido

Fönstertitteri är olagligt! x(

------------------
Skateboarding since 1986

...om inte dom som blir tittade på är med på det förstås... usch vilka perversa människor det finns... :e

hmmm.. ja.. nu blev det en sextråd igen så fort cloe dök upp §e

------------------
Skateboarding since 1986

oelbal> glenn; muhaha! kan inte vara allt för svårt! ;)

------------------
Balk.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

12. När jag var i Monte Carlo och gick längs med kajen kom Bono springandes mot mig och hoppade över ett staket sen fortsatte han springandes bort längs med kajen. Han hade inte träningskläder på sig. Jag videofilmade det hela.

Det filmklippet vill jag se! :o

------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/

--> Erik Juhlin

Det är ingen skateboardfilm om du trodde det.. :e

------------------
Skateboarding since 1986

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)