äh...bara sprit och festande och dansande...vad kan vara kul med det? :e *ironi*
------------------
"Fools learning fools to speak. Times have changed, don't you know the new beat?
[McMiller is no more...Visslaren is now :) ]
42 svar · 656 visningar · startad av kallee · sida 2 av 3
VIlket är erat favorit land ni har varit i?
Läs frågan i sin helhet →äh...bara sprit och festande och dansande...vad kan vara kul med det? :e *ironi*
------------------
"Fools learning fools to speak. Times have changed, don't you know the new beat?
Man är ju knappast där för att kolla in antikviteter - de står förmodligen kvar där året efter. Där ska man bara ge järnet på dansgolvet (och på hotellrummet :e )!
------------------
Peter D
ja. vara elak mot hotellägarna genom att slita ut deras sängar :e
------------------
Hotellen ja... De kallar mig inte Pace "Mordbrännar'n" för ingenting! :e
------------------
Peter D
haha! :e
------------------
England, Frankrike, Kina, Italien ...
Svårt val så svaret får nog bli Skåne.
------------------
Mvh. Wiberg
USA, som sagt en mångkultur som det inte finns mycket som slår.
Egypten skulle jag inte vilja bo i... araber är lite för hetska för min smak. ;)
Sverige tycker jag är helt OK, lite lång och kall vinter, men annars är det Lagom ;)
Skåne flyttar jag aldrig till §e
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
Spanien är trevligt...
------------------
Om ni ser någon som heter Kent-Mustafa, så är det jag....
Deeeeep undercover...
tengblad: skywalker + pizza = sant? :e
------------------
Utan tvekan OMAN!
Eller vad sägs om ett land där:
I Oman finns också milslånga stränder, öken, berg, storstäder, fort, varma källor, marknader, kameler, fantastiska dykvatten, jätte sköldpaddor, lyx hotell och till och med Mc Donalds.
Paradiset på jorden om ni frågar mig. ;)
------------------
/Tor
www.tor.nu
Norge är UNDERBART... Alla besök Lofoten, dock med ett undantag, norrmän är mycket trångsynta fast trevliga. :)
Ja, först och främst bor jag nog gärna kvar här i Sverige. Det är för bra för att lämna. På andra plats kommer nog Spanien och Schweiz. Mycket trevliga länder båda två. Sen finns ju alltid de små rika furstndömena (typ Monaco, Liechtenstein & Andorra). Dessa har varit grymt roliga att besöka, men det är nog inte gärna ett ställe man bosätter sig på.
Grekland är för mig en gåta. Varför bosätter man sig där? Mer primitivt liv får man leta efter (ok, stammarna på afrikas savanner och i amazonas är väl värre ;)). Avloppen är inte dimensionerade för papper utan det ska slängas i en papperskorg bredvid. Kan ju bara säga att det inte luktar godis efter en dag i värmen. :l ;)
1. Mauritsius helt otrolig liten ö, hälften så stor som Gotland
2.Grekland , både alla dess öar o fastlandet men får jag välja så Kreta.
3.Kenya med Nairobi o dess underbara nationalpark i Mombasa
4.Gambia, bodde strax utanför Senegal ett charmigt land med mkt vänliga bybor
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"
Holland så klart!