Jag tror att Freestyler undrar vad Beatles är i största allmänhet :e
Sgt Pepper's lonely heart club band - i think you will enjoy the show
146 svar · 7 422 visningar · startad av JaktJanne · sida 3 av 8
I raden av inlägg om var vi bor och hur vi ser kommer nu vi till detta om vårat användarnamn, varför heter vi som vi gör :q Finns det en historia bakom eller är det tagit en Söndagsmorgon när inte hjärnan fungerade som den skulle. :) Mitt kom till för flera år sedan på en fest när vi var flera med samma namn :) hur är det met ditt ? \------------------ JaktJanne "
Läs frågan i sin helhet →Jag tror att Freestyler undrar vad Beatles är i största allmänhet :e
Sgt Pepper's lonely heart club band - i think you will enjoy the show
/me har den där Beatles-låten på MP3 :)
------------------
ännu ett otroligt genomtänkt inlägg av casca
/me har alla låtar på skiva ;)
Mina föräldrar ville döpa mej till ngt det ej gick att få ett naturligt smeknamn på ;) Annelie blev det kort o gott
------------------
Annelie
...eller är det tagit en Söndagsmorgon när inte hjärnan fungerade som den skulle.
jepp! :)
------------------
KLICKA HÄR!!!
Varför spango?
Jag vet inte, en kompis hittade på det.
Har dessutom upptäckt att det finns två andra spangoar till på nätet, samt ett ställe i Skottland som heter Spango Valley (där IBM har ett kontor, om nån undrade). Min livshistoria...
------------------
-- spango
Windows can't find the keyboard. Press any key to continue.
Har hur mycket Beatles mp3s som helst men måste missat sgtpepper :)
------------------
självständig stylist
Men Per, säg då! Vad kommer Fristilaren ifrån?
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Först sen, skriv tänk!
Samma sits som Annelie, mina föräldrar döpte mig till nåt som det inte gick att enkelt fixa smeknamn till - då vart det Stefan. Numera tycker jag det är sketatrist att inte ha nåt "enkelt" smeknamn som alla andra... ;)
Men när jag skulle regga StefaN som jag brukar kalla mig annars (eller Mr Music som det var för många år sen på salig TV1000-chatten som sen vart Exilen och Retro) så var det upptaget! Besviket tittade jag upp från skärmen, blicken föll på min omfattande samling av Queenplattor och.. ja. :)
Valde att inte kalla mig Queen - då skulle det blivit missförstånd! :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Gick under beteckningen Ängeln i vissa kretsar när jag växte upp men eftersom det är en av de mest använda signaturerna på nätet så var det aldrig något alternativ.
Om man nu inte tycker det är himla kul och kalla sig typ angel89745.
Så jag gjorde som Q tittade mig omkring i rummet och vad såg jag? Jo min "gamla" trotjänare
förstärkaren...
Men även med Luxman har jag vissa problem med exklusiviteten på nätet, kan det vara så att flera lyckliga ägare av Luxman komponenter har lika dålig fantasi som jag :e
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 10 nov 2000]
I sådantfall får du väl byta till "the Babelfisk" - så dålig humor finns nog bara på wF... :e
Mitt uppstod för ett drygt år sedan på Passagens html-konferens. Jag har aldrig haft något smeknamn, och det bästa jag kom på var att ta bort tre bokstäver ur mitt efternamn. Sen dess har det blivit mitt nick lite varstans.
/Csson
------------------
Erimax.com
Cykelsemester
Varför Rödalacket....har ingen aning..
det blev nog bara så, snusar ju det och det låg säkert på bordet när jag reggade mig.... :)
------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem
Rikard
Var inte allt för säker på det :e
För första gången någonsin så publiceras här och nu en bild på Babbelfisken

Följande text finns även att läsa på siten www.h2g2.com/A172184 :
'The Babel Fish is small, yellow and leech-like, and probably the oddest thing in the Universe. It feeds on brainwave energy received not from its own carrier but from those around it. It absorbs all unconscious mental frequencies from this brainwave energy to nourish itself with. It then excretes into the mind of its carrier a telepathic matrix formed by combining the conscious thought frequencies with nerve signals picked up from the speech centres of the brain which has supplied them.
'The practical upshot of all this is that if you stick a Babel Fish in your ear you can instantly understand anything said to you in any form of language. The speech patterns you actually hear decode the brainwave matrix which has been fed into your mind by your Babel Fish. Meanwhile, the poor Babel Fish, by effectively removing all barriers to communication between different races and cultures, has caused more and bloodier wars than anything else in the history of creation.'
He he hade faktiskt ingen aaaning själv utan hittade det vid en sökning.
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 11 nov 2000]
Vadå huh? Kan du inte berta om ditt namn, Freestyler, ellerr har du redan gjort det? *har inte sett* :)
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Först sen, skriv tänk!
kan hinta om att det har nämnts i den här tråden...
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
what would brian boitano do?</A>
Läs mitt namn baklänges så förstår ni.......... :-)
Luxman
Jodå... och läser du vidare i den boken kommer du snart att förstå att svaret är 42. :e
Är du okultiverad din sportfåne... §e
[Redigerat av Rikard den 10 nov 2000]