...mums sa bire och fortsatte sitt dator ätande med att stoppa i sig en...
------------------
MVH
/C
282 svar · 3 681 visningar · startad av Brimba · sida 14 av 15
Det var en regnig vinterdag i November To be continued...
Läs frågan i sin helhet →...mums sa bire och fortsatte sitt dator ätande med att stoppa i sig en...
------------------
MVH
/C
... musmatta som han fått gratis från tidnigen MAD...
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
...som han köpt när han...
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
666.666.6.66 The IP of the beast.
...var på besök hos storstads-jenny, jeevla skeet utbrast...
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
[Redigerat av Erik Juhlin den 01 nov 2000]
... Stoffe när han upptäckte att AOL CD:n saknades...
------------------
/Petra
..och sen kom en fet elak snubbe med ett hagelgevär och sköt sönder hela rubbet.
Snipp snapp snut, så var sagan slut.
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
Fast nästa saga är mycket mer intressant eftersom...
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
... där vinner riddaren prinsens hjärta...
------------------
/Petra
... och en morotskaka...
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
sucky, sucky. five dallah!</A>
brimba, var det nåt sånt du tänkt dig när du startade tråden ?
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
sucky, sucky. five dallah!</A>
Det var precis den här storyn, jag hade tänkt mig!
Varje ord stämde in på det jag föreställde mig att det skulle bli, varenda kommatecken var placerat där jag hade förutspått, varje skribent skrev det som jag visste!
Jag får nu tacka alla för de fina ord de har skrivit ner.
Vill någon sammanfatta hela sagen i ett och samma inlägg?
Vi kanske skall ge ut en bok?
P.S
Vad är röd tråd?
D.S
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Brimbas lille ställe
Redan på G... :e
Sorry folks... tvingades redigera lite. Men det mesta är helt omodifierat... :e
Det var en regnig vinterdag i November och det kändes som om solen inte gått upp på flera veckor. Ute på allén vajade trädkronorna där de stod i raka led med sina knotiga stammar.
På den dimbeslöjade vägen går en frysande man, ensam och våt. Han tar upp sin yxa och börjar springa mot bron, som stod där så enslig och när han kommit fram så harklade han sig och sa:
- Käre bro. Du har ju iallafall inga löv att tappa men snart en räcke mindre du har. Känns tungt att avväpna din "klädsel" men det är inget emot franska revolutionen då högg dom ved för att kunna värma sig då mameluckerna bestulit den franska armén på alla dess långkalsonger.
Sedan visade det sig att vi ramlade tillbaka in i storyn, och mannen höjde sin yxa för att klia sig bakom örat där en lus hade satts sig för att vila därför att den hade varit ute på långa strapatser.
Mannen med yxan satte sig ner på marken och snöt sig i en stor näsduk, sen men inte senare än att han hade tid att skriva en novell om boxning. Han frågade sig var han hade lagt omeletten som han tänkt att smörja kedjan med. Hans diskborstar hade tagit slut för smöret hade smält och därför bestämmde han sig för att tämja ett ostron med sin YXA... *muhhahha* SPLAT... och det var slutet för den lila Ostronet, han fortsatte nu över bro där han plötsligt möte Birpe som var ledsen för att pizzapriserna skjutit i höjden, tog en kebabtallrik och dräpte grannens katt med. Katten, med sina nio liv, har nu bara 8 kvar.
Bire gick nu till Italien för att få den där middagen han verkligen behövde. På resan dit möter han a som byggde snögrotta med Bire smaskandes på en kebabtallrik uppe i Norrland där isbjörnarna gå på gatorna med sina kastrerade hankatter då skrek plötsligt a:
- "Jag hatar Stoffe!" och ångrar sig snabbt - vips så hade sommaren kommit och han åkte hem från Italien för att slå på Freestyler med strykjärn. Ouch, och han som är allergisk mot Fenderförstärkare tillverkade 1986.
Just nu tänkte bron, "humm.. undrar om meningen med livet verkligen är 42".
Freestyler började då att stöta på a som i ren panik började sjunga på "Jag vill ha en egen måne...", samtidigt som han med munnen full av vetekli försökte vissla "Hip to be square" hoppandes på taket av en Volvo Amazon.
a verkar lägga märke till Freestyler som ser den mörka blicken i a's ögon och flyr så fort han kan till @nders som ju känner a och kanske kan filéa en abbore. Medan Rikard skickar hemliga kärleksmeddelanden till a så har hon redan gått o lagt sig och sover sött till morgonen gryr. Fast då tänker freestyler, "grrrr...", och kryper ner till Rikard. Och a vände sej med trååååånande blick ut mot stoffe som plötsligt ligger där bredvid" - viskar till Rikard att styler tror att han är a.
a rycker till o upptäcker att allt var en mardröm! Då kommer wF's alla smarta, snygga, oerhört klipska tjejmaffia in och slår ihjäl några sälar för att, utan en tråd i symaskinen, kunna sy nya pälsmössor att ha på sig så att Matti inte kan anfalla mot kassen med mat som han presic köpt på ICA. Bara för att de hade extrapris behöver Matti inte betala eftersom han är en liten blå smurf som samlar på kuponger från Botkyrkamaffians smurfaffär.
Casca däremot, samlar på Märklintåg som Botkyrkamaffian lägger beslag på, eftersom han stulit dem av Prins Philip, som hade tänkt att sluta med sina vilda spritorgier med tre öl hemma hos Bire, som aldrig säger nej till en afton med massor av pizza tillsammans med iskalla Annelie. Men Annelie brukar ju hetta till om man bara skickar lite fräcka bilder till henne, så att hon smälter och bjuder på den efterlängtade pizzan som hon bakat själv med en stor portion av kärlek och gårdagens rester samt en stor portion humor, precis som mamma Scan brukar göra i sömnen innan hon går till sin eminenta halvplastkusin - z.
Vid vaket tillstånd Väljer hon att utnyttja en av sina livlinor för att undkomma men då kliver Birpe in och går i mellan den stora onda pizza bagaren på hörnet och Annelie och skriker:
-"Jag vill utnyttja Annelies andra livlina och ringa en god vän som brukar hugga ner broräcken och prata med katter som numera bara har 8 liv."
Hans skrik i höstdagens soldränkta kebabtallrik lät mer som ett pip. "Hörde jag ett pip från en mus kanske", frågar katten? samtidigt som han slickar sig om nosen men ack vad han bedrog sig, musen tillhörde CyberPet och var en förymd MacMus som med sin läckra färg, lätt smälte in i morotskakan.
Men det satte inte punkt för händelserna, eftersom morotskakan hade en egen berättelse att förtälja. Den börjar med att morotskakan hakade upp sig när han just skulle resa sig upp från sin stora, gröna, slemmiga, äckliga, hemska tallrik med spenat-soppa. I samma ögonblick som Katten Jansson mumlade till husmusen. "Jag tror att morotskakan tillhör en sekt." Men musen nekade i sten och sa; att han inte alls var med i någon sekt utan påpekade att det är en alternativ kyrka och INTE en sekt även om dom ibland simmade nakna i svart vinbärsgelé och injicerade VIA Color, så tyckte jag det var helt okey efter som Botkyrkamaffian och tjejmaffian så är det inte fläskkött som gäller, utan babelfiskar.
I samma stund som ordet sades sprang en tant förbi men plötsligt snubblar hon på en uppäten macka som ligger och slarvar på gatan utan tillstånd från mamma, pappa och Kling och Klang och Bofors-kostymnissar som handlar bananer på IKEA på den tredje hyllan alldeles bredvid en styckmördad tax med plastfolio runt tassarna som säger:
-"Varför äta lax när man kan skita Intel Pentium III processorer på julafton?" och tittade med sina ögon av polyester som glänsde som grovgrus i Båstad med prostata förstorade öron som en gång härjats av Botkyrkamaffian i hopp om att slippa bli uppätna av en farlig engelsk rulltårta och en bit äppelpaj med fyrkantiga cirklar - även kallade kvadrater.
Nästa dag så, regnade det ute och cyckelsadeln blev blöt. Det fortsatte att regna, helt enkelt och en tredje kråka krockade med en med en generad tomte och efter ett par timmar så var det sol igen och då gick pennan utan detta då tomten var sol och vårare samt höstare och vintrare och tomten var en mycket snuskig tomte efter som han inte ville byta renar. Och plötsligt gick glödlampan och skvallrade på en mogen ost som lukade illa av vårsolen och sprang till sin granne och bet sig i stortån då den gamla yxan stod i vägen för mamma som kokade knäck till en gammal kruka som egentligen hatade knäck och han gillade vad han såg hos stoffe-2k när när Demo segrade i tv-spel och segrade och segrade tills pizzan började lukta hembränt och nybakade bullar och hembränt som köpts på systembolaget. Då började den smått tralla på "små grodorna" och andra snapsvisor då Grymt plötsligt ställde sig upp för att sjunga psalm 456546546 men störs av "du gamla du fria", men han glömmer den andra versen, att knäppa byxorna, nä den andra versen, började utan honom, som är omskriven av Eddie Meduza som inte gjort denna sång eller melodi "nakna tama lejon".
"Eddie, vem frågar katten med 8 liv kvar?" heter låten som Petra nynnar på och Ricky Martin är en tjej när plötsligt Hulken tittar in och undrar om någon sett hans gröna trehjuling och hans blå stödhjul och hans ludna sadelmuff. Axel svarar: "Den lånade jag när jag cykla till dagis imorse, men Rikard snodde visst pumpen och lånade lite luft från däcken men lovade att ge tillbaxs det senare. Han hade även en skvätt stulen vodka i bakfickan som han hade sparat ifall att stoffe kommer på besök."
Spriten dunstnar i cafe webForum när alla går o lägger sej, eftersom tomten kanske kommer för tidigt eftersom han inte behöver gå förbi Stoffe, som e dum o bara samlar inlägg likt alla andra i denna tråden. Simpa står o kollar på Bire, han e inte så dum som han ser ut men sen så, men nej. Det blev ingen vinst på den, hästen, tar upp en kalebass som helt klart liknar Bire. Men släpper den direkt eftersom han inte vet vad det e' som gör en kallebasskalle som sådan att likna emission!? Hur sen han tillsammans med Brimpa och yxmannen hugger till tandpetar av ett mangroveträd som nästan exakt, men inte helt, kunnat utröna ett totalt misslyckande i den fundamentala konsten att beivra en gnu som drabbas av korsgalopp i sina ensama år, besudlat en enhetlig kasakad av okokade ägg. Men efter ett tag så ropade en man utan kroppkaka av greppvänlig bakelit och handtag i slagtålig plast på Bires Pizza.
Mycket ropande här samtidigt som bron hör en avlägsen röst, vilken liknar brimba's säga: "237 olästa e-mail" det var kademumman av dagarna jag var borta sa jag med dreglet hängandes runt min numera uppätna Mac-mus. Atsingens slängde Brimpa ur sig samtidigt som han slukade en 12" monitor med emissions handsvett på. Mums sa bire och fortsatte sitt datorätande med att stoppa i sig en musmatta som han fått gratis från tidnigen MAD som han köpt när han var på besök hos storstads-Jenny. "Jeevla skeet" utbrast Stoffe när han upptäckte att AOL CD:n saknades och sen kom en fet elak snubbe med ett hagelgevär och sköt sönder hela rubbet.
Snipp snapp snut, så var sagan slut.
Fast nästa saga är mycket mer intressant eftersom där vinner riddaren prinsens hjärta och en morotskaka och snipp snapp snupp, så var sagan slut.
The End
Underbar historia! :e
------------------
/Petra
Wuapps Rikard! :e