Phett phul! :(
Homer är fast i musen!
21 svar · 812 visningar · startad av magnusfeldth
Lofberg skrev:
magnusfernstrom skrev:
Phett phul! :(
Mmm, du med! :x
jaha? vad har det med musjäveln att göra?
Man kan ju inte bara säga att den är ful. Man måste ha referenser. Lite att jämföra med ;)
Lofberg skrev:
Man kan ju inte bara säga att den är ful. Man måste ha referenser. Lite att jämföra med ;)
Din avatar då?
Fett ful! (Musen alltså)
Lofberg skrev:
Hehe, ;)-killen, ironikillen.
Va i helvete, helt plötsligt kommer någon annan jävla Rick Kramer-kopia och kallar mig ful, klart jag kan säga att den är ful om jag tycker det. Det är en tråd om en mus han tyckte man måste ha, och jag sa emot.
Du kan inte säga emot. Man måste ha en sån mus. Så det så!
Men den var lite ful...men bara lite ;)
Coccozz skrev:
Men den var lite ful...men bara lite ;)
Föredrar annan sorts mus framför en med Homer i.
magnusfernstrom skrev:
Coccozz skrev:
Men den var lite ful...men bara lite ;)Föredrar annan sorts mus framför en med Homer i.
Vilken sort då?
obelix skrev:
magnusfernstrom skrev:
Coccozz skrev:
Men den var lite ful...men bara lite ;)Föredrar annan sorts mus framför en med Homer i.
Vilken sort då?
http://www.screensaverjapan.com/movie/little/little.jpg
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med magnusfeldth alternativt forumledare@webforum.nu.
magnusfeldth
Moderator, webForum
Pace skrev:
Hade varit lite kul om du kommit med den tre minuter efter att sista inlägget i tråden postats. Men visst, kul att du försöker "bildponken".
magnusfernstrom skrev:
Pace skrev:
Hade varit lite kul om du kommit med den tre minuter efter att sista inlägget i tråden postats. Men visst, kul att du försöker "bildponken".
Håller faktiskt med fernstrom här. Det var verkligen jätteonödigt, Pace. Minst 2ggr mer onödigt än det här inlägget. :x
Ni är onödiga allihopa! :moose
:e
Jag gillar såna där bilder, mer sånt Pace! :e