Bire skrev:
Ok, jag ger er: Alligator-Bire samt Battleship_Bire ! :birp
haha, borta några dagar och redan hollywoodnörd :moose
98 svar · 4 636 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 3 av 5
Ja, som topic lyder, hur ser ni ut? Vissa har bild på sig själva i avataren, dock oftast en väldigt liten och ibland modifierad med färger etc. Andra har man träffat IRL, dock kvarstår majoriteten av wF'are som man inte vet hur dom ser ut. Vet att det finns ett Galleri, men detta galleri är såpass gammalt och ouppdaterat att folk hunnit bli skrynkliga. Jag sätter upp några riktlinjer: 1\. Bilde
Läs frågan i sin helhet →Bire skrev:
Ok, jag ger er: Alligator-Bire samt Battleship_Bire ! :birp
haha, borta några dagar och redan hollywoodnörd :moose
En jag.
fast numera har jag idiotlugg
Vad är en idiotlugg ?
SirPeter skrev:
Som på bilden där.
<--------------
Och om man har avatarer avslaget för att slippa dem, få jag inte veta hur du ser ut då? :P
mrblonde skrev:
SirPeter skrev:
Som på bilden där.
<--------------
Och om man har avatarer avslaget för att slippa dem, få jag inte veta hur du ser ut då? :P
Då får du skylla dig själv pucko. :bla ;)
Jag missar säkert inget ändå ;)
Nä inte i mitt fall men du skulle bara veta vilka snygga brudar en del har som avatarer. :e
Nu får ni skärpa er, ni ser ju inte ut alls som ni ska.
SirPan: Min kärlek till dig är så stor, men bilden är liten. kan du inte bjuda på en större bild? :e
Gislaved: jag håller med!
Varken ska eller borde!
Det är ganska enkelt. Om folk inte har den goda smaken att se ut som man föreställt sig borde de ge fan i att posta foto i den här tråden!
@nders skrev:
Gislaved: jag håller med!
Varken ska eller borde!Det är ganska enkelt. Om folk inte har den goda smaken att se ut som man föreställt sig borde de ge fan i att posta foto i den här tråden!
Sångerskan var inte vacker, men hon sjöng dåligt..?
Jag ska se ut exakt som jag borde ha sett ut i min bästa tid vilket är just nu.
Vad är en idiotlugg ?
En sån där kort som man kan tänka sig att alla kvinnor inlåsta på gamla sinnessjukhus hade.
missModesty skrev:
En sån där kort som man kan tänka sig att alla kvinnor inlåsta på gamla sinnessjukhus hade.
Vart sitter du? :p
JAG!
Theon skrev:
Jag ska se ut exakt som jag borde ha sett ut i min bästa tid vilket är just nu.
Jag frågar mig själv om det går att se så sträng, strikt och hård när man spelar kubb? :D