webForumDet fria alternativet

Är du en död fisk?

Småprat

23 svar · 1 255 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 2 av 2

Frågan, av M.Cheraghi

Vilka fåfänga trender har du medvetet och omedvetet följt de senaste åren? Har du haft Ljungbergfrilla? Har på dig en tumring eller äger JL Kläder är detta tråden för dig! Likaså om du piercat navlen eller ägt ett par buffalos. Gör så att du skriver de tre största mainstream trenderna du följt de senaste åren medvetna eller omedvetna..Förklara gärna varför så vi kan skratta åt dig :) Det kan s

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

M.Cheraghi skrev:

bassebhu skrev:

Trender och mode är kasst. Varför följa nåt som alla andra också vill följa?

Jag följer inga trender. Däremot startar jag en jevvla massa.

Kan du förklara varför du svansar efter mig hela tiden, om du nu inte följer några trender?

För att det är en ny trend som jag har startat. Men nu börjar fler inse att du ser för jävligt rolig ut så jag ska sluta följa efter dig.

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

Trender, vad är det? Här kör man sitt eget race och det fungerar bra. Det jobbiga är när alla andra ska apa efter mig.

Varför ska man vara som ”alla” andra?

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

UlfT skrev:

His Divine Shadow skrev:

Funderat på att jag skulle låte håret växa ut och slicka det bakåt med brylkräm :e

Som dessa? http://www.montag.it/comida/img/leningrad_cowboys.jpg

Haha, det där är ju inte bakåt slickat, tänk på dendär Spike från Buffy, har ju samma sorts rock där hemma så varför inte frisyren då också? :e
Nä helt seriöst så tänkte jag göra så på halloween och kanske bleka håret också(om det finns nått såntdär som inte är så permanent) och flickvännen klär ut sig till buffy :p

Annars när det gäller trender så är det polisonger, jeans, t-skjortor och boots som gäller, har också en silverkedja runt halsen som jag alltid har på, lite raggar stil m.a.o.

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

silfver skrev:

Fast jag körde i och för sig med det där att vika in brallorna i byxorna

Måste bara fråga hur man lyckad med detta? :)

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)