(Pssst....581)
I stället för SETI
269 svar · 26 224 visningar · startad av Bire · sida 6 av 14
Frågan, av Bire
<http://www.worldcommunitygrid.org/> Joina wF GRID group: wF GRID group
Läs frågan i sin helhet →Luther College 1 001
iRELAND GROUP 996
UABcisDept 996
London Laggards 996
St. marys school 995
Team FreeBSD 995
webForum 992
IBM Charlotte 992
Vi har just passerat IBM Charlotte och tar snabbt in på FreeBSD och St. Mary... :bire
Potent, det firade jag med att lägga till en till klient, ännu en P4 3.0 med 2gb minne..
Hej & hå vad vi avancerar.. Varför ska det va så svårt för moderatorerna i detta forum att hjälpa till lite i detta fall?
Klistra tråden ett tag eller lägg den på wF´s förstasida som nyhet i en vecka typ, är det för mycket begärt verkligen?
Svara åtminstone på PM!
Bire skrev:
Hej & hå vad vi avancerar.. Varför ska det va så svårt för moderatorerna i detta forum att hjälpa till lite i detta fall?
Klistra tråden ett tag eller lägg den på wF´s förstasida som nyhet i en vecka typ, är det för mycket begärt verkligen?
Svara åtminstone på PM!
Forskning i medicinskt syfte är väl rubricerat som trams.
Det måste vara därför. Jag ser ingen annan anledning. :OO
sneeze skrev:
Tråden är ju postad i Cafét. Seriösa trådar postar man väl i Övriga frågor?
(bara för att klargöra: jag är inte emot en klistring eller liknande.)
@nders skrev:
sneeze skrev:
Det måste vara därför. Jag ser ingen annan anledning. :OOTråden är ju postad i Cafét. Seriösa trådar postar man väl i Övriga frågor?
(bara för att klargöra: jag är inte emot en klistring eller liknande.)
Det må vara hänt men våra moderatorer har väl mandat att
avgöra en tråds seriositet och fatta beslut om antingen flyttning
eller klistring?
Gah att jag inte såg den här tråden tidigare!
Min dator står på så gott som 24/7 så jag hoppas kunna bidra med något. ;)
Dags att gå ut på en långpromenad och låta CPU:n surra för fullt :bire
Som trådförfattare inser jag mitt misstag & ber moderator att flytta denna tråd till ett mer passande forum, jag föreslår "Övriga frågor".
My Statistics skrev:
My Team: webForum
sneeze skrev:
Bire skrev:
Svara åtminstone på PM!
Om det här är samma genome folding projekt som snurrade för några år sedan (ett stort ett...kommer ej ihåg namnet) så hoppas jag dom har skärpt till sig rejält. Då kunde man iofs vinna priser varje månad, men vissa saker gjorde det hela kontroversiellt:
- Allt resultat (+ ev patent) tillhörde automatiskt ett större universitet i USA.
- Du fick aldrig reda på vad din dator räknade ut. Och då projektet i sig plockade in "anbud" så kunde det tom röra sig om framställning av negativa saker....jaja, ni fattar.
- Företag kunde köpa processorkraft för sina egna forskningsprojekt. Genome-projektet fick kosingen och det enda du fick var en elräkning.
desdecado: Detta är seriöst...
Jag har nu gått med, och tycker detta verkar vara et bra projekt. trots detta är jag mot en klistring, då denna funktion är till för viktiga meddelanden som har med wF att göra. Denna kategori tycker inte jag att denna tråd tillhör.
nitro2k01 skrev:
trots detta är jag mot en klistring, då denna funktion är till för viktiga meddelanden som har med wF att göra. Denna kategori tycker inte jag att denna tråd tillhör.
Precis: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=1030139#post1030139
Bire skrev:
nitro2k01 skrev:
trots detta är jag mot en klistring, då denna funktion är till för viktiga meddelanden som har med wF att göra. Denna kategori tycker inte jag att denna tråd tillhör.
Precis: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=1030139#post1030139
Tråden kanske bör flyttas, kanske inte, men i vilket fall tycker jag inte att den ska klistras.
Bästa vore om den tramsades sönder så jag kunde starta en bättre tråd i ett mer passande forum, alt att jag markerar nått som slutgiltigt svar & ber att få tråden stängd i egenskap av trådförfattare, eller nått..
Hmm, på nått vis ska vi få ut mer av webForums förträfflighet! ;)
fiddler skrev:
Luther College 1 001
iRELAND GROUP 996
UABcisDept 996
London Laggards 996
St. marys school 995
Team FreeBSD 995
webForum 992
IBM Charlotte 992Vi har just passerat IBM Charlotte och tar snabbt in på FreeBSD och St. Mary... :bire
Vi har ju smiskat ett par teams se'n det inlägget och
avancerar fort! Gött jobbat! :birp
Bire skrev:
Räcker det inte med de över 16 000 länkar till projektet som din signatur genererar? ;)
Jag känner mig stressad av yohpops som håller på att ta min andra plats i gruppen. :(
Gislaved skrev:
Bire skrev:
Räcker det inte med de över 16 000 länkar till projektet som din signatur genererar? ;)
Nä! :birp
sneeze skrev:
Vi har ju smiskat ett par teams se'n det inlägget...
Jag läste:
Vi har ju smiskat ett par teens se'n det inlägget... :e
Mera users!!!!!