LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Tävlingsledningen informerar
Som nog alla nu förstått så har deltagarna utmanat varandra i Quis Show.
Varje deltagare har gått 5 omgångar i olika förutbestämda ämnesområden mot respektive deltagare.
Tävlingsresultatet blev enligt följande:
Deltagare Vunnit förl. oavgj. Poäng (vinst 2, oavgj 1 förl 0)
Brimba 9 15 1 = 19
Quid 11 13 1 = 23
snabeln 19 6 0 = 38
hypatia 9 15 1 = 19
sirpeter 10 14 1 = 21
bassebhu 14 9 2 = 30
Vinnare @nders 38 p. = 5 pluspoäng
Tvåa Bassebhu 30 p. = 3 pluspoäng
Trea Quid 23 p. = 2 pluspoäng
Fyra SirPeter 21 p. = 1 aktivitetspoäng
Delad femma Brimba 19 p. = 1 aktivitetspoäng
hypatia 19 p. = 1 aktivitetspoäng
Tävlingsledningen konstaterar att de små rester som återstår från blå laget har sopat banan med de röda. §e
Grattis snabeln.
Nu drar sig tävlingsledningen tillbaka och sammanställer poänglistan inför nästa utröstning. :h
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggweeeeha :)
Jag har sagt det förr och jag säger det igen
bassebhu skrev:
Det är du och jag @nders. Sen är det resten.
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggDetta var fett kul!!!!!!! :e *Ger Luxman en medalj* :birp
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
bassebhu skrev:
Detta var fett kul!!!!!!! :e *Ger Luxman en medalj* :birp
Weeee, tackar och bugar, för den är väl av guld. ;)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggTävlingsformen var skitkul men dessvärre var inte frågorna på min sida de här två senaste tävlingarna.
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg
Luxman skrev:
bassebhu skrev:
Detta var fett kul!!!!!!! :e *Ger Luxman en medalj* :birp
Weeee, tackar och bugar, för den är väl av guld. ;)
Japp. Omringad av finaste silldiamanter :bire
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggTitta vilken brun tunga bassebhu har fått! §jr
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggJag fick inte se duellerna mot Brimba... :(
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
hypatia skrev:
Jag fick inte se duellerna mot Brimba... :(
Förlåt att tävlingsledningen inte kunde vänta, men jag snodde två dueller från bassebhu också. Jag var tvungen att kunna sammanfatta uppdraget.
Men som plåster på såren får du behålla den fina epostadressen. ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggSvårt spel det här. Men ni är tydligen inte speciellt allmänbildade?
*Det kan inte vara lätt att vara kvinna
Tänk att aldrig ha en chans att vinna
Det känns nästan lite uselt, på gränsen till taskigt
Att ens hjärna tänker, åh, mest ganska vattnigt
Tänk att aldrig ge en chans
Visst, hon kanske vinner om vi tävlar i sunkig dans
Men att tro att hon vinner något enda ting,
det är som att tro att det finns något liv i Enköping.*
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Noterar i den lilla svarta...ett synnerligen trevligt påhopp. §e
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggMen hypatia, ta det inte så hårt, jag tycker inte du e dum i huvudet... du har bara otur när du tänker.
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggNu gråter jag så mycket att inte ens svart senap kan få mig glad igen... :(
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggGul ketchup då... eller varför inte röd? :)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg*pussar hypatia och ger henne en vattenmelon*
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Tävlingsledningen informerar
Aktuell poängställning:
Aktuell poängställning
Brimba 4+1 = 5 Poäng samt 1 vinst
hypatia 2+1 = 3 Poäng
bassebhu 1+3+1 = 5 Poäng
snabeln 1+5+1+1 = 8 Poäng samt 1 vinst
SirPeter 1+1 = 2 Poäng
Quid 1+1 = 2 Poäng
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Tävlingsledningen informerar, utröstning.
Dags för sista utröstningen innan finalomgången!
Nominerade är:
SirPeter
Quid
hypatia
bassebhu
Två av dessa skall röstas bort!
@nders och Brimba slipper nominering då de vunnit var sitt uppdrag.
Deltagarna skall rösta på två av de nominerade, med sedvanlig motivering, här i tråden.
Nytt denna gång är att det finns två åskådarröster också, vem som helst får lämna sina två förslag, utan motivering, här i tråden.
Förslag som innehåller mer eller mindre än två förslag kommer att betraktas som ogiltig röst.
Röstningen kommer att avslutas klockan 12:00 i morgon söndag.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Jag röstan på SirPeter och hypatia.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggMina röster hamnar denna gång på Quid och bassebhu av den enkla anledning att jag inte vill rösta på mig själv och att jag inte behöver rösta på hypatia eftersom hon ändå inte kommer att vinna. §jr
Nu blir det till att notera vilka som röstar på mig under ett dygn för att se vilka som skall få igen sedan.
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggJag röstar på bassebhu för att är dum och blå, osso röstar jag på SirPeter för att han bara är vanlig medlem (haha)
och eftersom jag inte vill rösta på mig själv eller mamma.