webForum webForum sponsras med lina och serverplats av Binero AB

Gå tillbaka   webForum > Användning > Hårdvara > Hemelektronik, mobiltelefoner och prylar

Hemelektronik, mobiltelefoner och prylar Ett forum för övriga diskussioner om hårdvara, såsom mobiltelefoner, tv-apparater, htpc och annan hemelektronik.

Svar

Trådverktyg Visningsalternativ
Äldre 2012-07-24, 09:24   #26
rakatoner
Medlem

Registrerad: 2007-10-18
Lösningar: 1
@nders - jo jag vet att den går o ringa på men så less på döda batterier o ständigt laddningsbehov att ha en hederlig gammalmobil till ringade känns helt ok !
Äldre 2012-07-24, 10:15   #27
muskot
Medlem

Registrerad: 2002-01-13
Lösningar: 287
LG är ju värre än Samsung när det gäller mjukvara, läge att undvika alltså.

Har en Samsung Galaxy S2 som jag är ganska nöjd med, skulle dock inte rekommendera den. Mjukvaran är dålig och kameran så repkänslig att man baxnar. Men visst, kan man leva med det och får tag i en till ett bra pris är det ingen dålig telefon.

Skulle hellre rekommendera Galaxy Nexus, den ligger i samma prisklass som S2.
Äldre 2012-07-24, 15:11   #28
Vatos Locos
Medlem

Vatos Locoss avatar

Registrerad: 2005-03-22
Lösningar: 12
Varför inte köpa en Samsung Galaxy Note, haft den sedan 1 år tillbaka och tycker att den fungerar klockrent, är storkonsument av telefoner och denna är faktiskt den som jag har haft längst, så om du i första hand är ute efter en surftelefon så är den perfekt med sin lite större skärm.

Det kommer också en vers.2 i oktober vilket gör att priset på nuvarande modell borde sjunka och då blir det ett kap.
Vatos Locos besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Äldre 2012-08-12, 20:09   #29
rakatoner
Medlem

Registrerad: 2007-10-18
Lösningar: 1
Jag vandrade samma väg från Htc Hero till Optimus 2x o kan bara instämma - väldigt nöjd ! rapp, pigg mm !

Citat:
Sjodahl skrev: Visa inlägg
Jag har en Optimus 2X, och har generellt sätt varit väldigt nöjd med den, känns väldigt rapp och pigg, speciellt i förhållande till HTC Hero (hade den tidigare).
Nackdelen jag ser är att jag vet inte om den kommer att uppdateras till version 4.X. Det går iofs att lösa med rootning.

Har idag bytt till en Samsung Galaxy S2, och den känns väldigt mycket lättare att ha i handen och väger betydligt mindre och är mer slimad (går lätt ner i en jeans ficka trots sin storlek).

S3 har kommit med, men är antagligen lite väl dyr. Men finns det utrymme slår jag ett slag för S2, fungerar inte det så 2X och släng på en Custom rom.

Så mina val kort och gott.
1. S3
2. S2
3. 2X
...
87. 4S
webForum > Användning > Hårdvara > Hemelektronik, mobiltelefoner och prylar

Trådverktyg
Visningsalternativ

Forumregler
Du får inte posta nya trådar
Du får inte posta svar
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är i GMT +1. Klockan är nu 15:54.