MP3 från min mediaspelare (D2) på random (det blir en riktig häxblandning). Har uppgraderat firmware till en icke inofficiell så nu fungerar den lite bättre.
MP3 från min mediaspelare (D2) på random (det blir en riktig häxblandning). Har uppgraderat firmware till en icke inofficiell så nu fungerar den lite bättre.
...samma nu. Hittade mitt gamla 16 Gb's SD-kort som var fullsmäckat med bra musik!! just nu Iron Maiden - Brave new world-plattan!
..eeeeeee! Haha, Tycker Jay Z's låtar låter så lika, lite enformiga, finns kanske några få bra som han medproducerat i.
Räknar hoppande får i ljusgula gummistövlar och glittriga toppiga, vita små hattar och hoppas somna av allt bäääääande... 2001 A Space Odyssey - The Beatles "Magical Mystery Tour Remix" http://www.youtube.com/watch?v=4Ex9L300GC8
Och läser detta..
Did you know...?:
* All the displays for the Computer Screens in 2001 showing the ships docking etc. were, like the Hitchhiker's Guide To The Galaxy television series, not computer graphics at all. They are, in fact, animations.
* Scenes shot for 2001 but not used in that film were included in the Beatles film Magical Mystery Tour4.
Comment