...varit med bror och fotat hans genomförande av vad jag gjorde förra året. Han tyckte nog det var minst lika lyckat som jag tyckte. :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 099 visningar · startad av Vimp · sida 650 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...vaknat. Det blev sent igår så jag vaknade kl 12 av några ungdomar som joggade förbi här utanför. Då kom jag och tänka på att jag skulle ju springa 5 km idag. Men nu hinner jag inte det! :(
...vaknat osv. :D
...köpt nya skor och jeans
...sett Räikkönen köra av och in i barriären på det näst sista varvet... BRA JOBBET KIMI! PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!
...haft familjen här. Fick ett dammsugarmunstycke och en stekpanna från skeppshult. (y)
...byggt en utomhustrappa åt min mamma, eftersom min late farsa aldrig får arslet ur vagnen att göra det.
..läst oroande information om upptakten till ESF i Malmö.
.. Dragit på mig stövlarna, gått ut och klippt gräset... *flåt* ängen :e
.. Klippt många vändor och insett att jag väntat för länge med att klippa gräset. Det bara la sig ned under gräsklipparen och jag var tvungen att klippa två gånger för att få av det.
.. Blivit svettig av allt klippande
... meckat med cykeln! <3
..inte gjort ett smack! :e
...skickat en intresseanmälan på en bostadsrätt..
...undrat om Danny gillade Tuntematon Sotilas?
..tröttnat på XP... :x
medialabs skrev:
...undrat om Danny gillade Tuntematon Sotilas?
Jodå, helt ok. Har inte hunnit se klart den än. Har en timme kvar. Men den är bra än så länge, det är skön stämning i filmen, de har just haft värsta fylleslaget :) Enda jag har tänkt på är de rätt kassa effekterna, en gång när de gick i en regnig skog så spöregnade det bara på hälften av grabbarna och det var öppen terräng så det var ju inget som skyddade de andra :) sedan ser man knappt fienden. Men sådär kan det vara med gamla filmer speciellt. Det är ju också lite charmigt. Tycker de spelar bra iaf.
...varit till Kista på bio och sett "Riket vid vägens slut". Det var lite av en besvikelse faktiskt, just när jag läst klart böckerna så förväntade man sig lite mer faktiskt. Det var för mycket som saknades tyckte jag. Men men. Om man skulle låtsas att jag inte hade läst böckerna så var den riktigt bra, nu var den bara okej :)
... tvättat tre maskiner.
... bakat havreflarn med dottern.
... haft sönder kontorsstolen. (Någon som vill köpa en billig skinnstol, något defekt?)
... kollat på begagnade bilar på nätet.
...beställt 5 kronor för 5 kronor :)
http://www.mynthuset.se/5for5
...varit på grande roadtrip! Vi avverkade Hällingsåsfallet, Jormvattnet, Stora Blåsjön och en otroligt vacker solnedgång kring Gäddede/Storvattnet. Magiskt och totalt 56,5 mil. (y)
...drömt att jag tog på salma hayeks bröst. :e Heyooo!!!
..fed up with idiots, their should be a law against them... I can only wish. :stud
..blivit bjuden på middag. :D
..fått en taxiresa hem, lyx!
Och nu dricker jag hemgjord varm och god choklad med skummad mjölk. :p
Läst två vetenskapliga artiklar och försökt att kritiskt granska dem. Det var precis lika tråkigt som det låter!