webForumDet fria alternativet

Aj aj aj Apple-användare

Datorhårdvara

46 svar · 4 576 visningar · startad av legis · sida 3 av 3

Frågan, av legis

Baserat på NVD's bedömning ser första kvartalet ut såhär: <http://www.ownz.se/wp-content/uploads/2008/05/clientvuln.jpg>

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

colione skrev:

Gäsp.

Tja, fortsätt blunda. Patcharna talar sitt tydliga språk. Produkterna skeppas med OS'et och användarna som kör det är därmed också påverkade av problemen, därav är det Apples uppgift att se till så de patchas. Jag förstår att du vägrar se det så, det ser illa ut nog ändå.

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

legis skrev:

Tja, fortsätt blunda. Patcharna talar sitt tydliga språk. Produkterna skeppas med OS'et och användarna som kör det är därmed också påverkade av problemen, därav är det Apples uppgift att se till så de patchas. Jag förstår att du vägrar se det så, det ser illa ut nog ändå.

Det här börjar bli störtlöjligt.

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

legis skrev:

Vad skönt att du fokuserar på kärnfrågan! (y)
Men det är väl så man gör när man de facto inte är insatt i hur OSet är uppbyggt. Varför postar du inte en tråd när det kommer en säkerhetspatch till Windows?

Du säger själv att du försöker vara en motpol till attityden att vara mot microsoft fast i själva verket är du värre en den genomsnittlige mac-talibanen.

Kan vi sluta jämföra äpplen och päron?

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

legis skrev:

Med tanke på både din kommentar och din avatar verkar du vara den oönskade avkomman.

Nja, då hade jag ju haft säkerhetsproblem, ett fruktansvärt GUI och kallats Vista. Eller?

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

hahaha, ni är för roliga. Jaja, jag tar mitt pick och pack och drar så jag slipper fler av dessa löjliga påhopp och snedvridningar. Det var 4 hyffsade år men saker och ting är verkligen redo för papperskorgen här Herregud... :birp

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

legis skrev:

hahaha, ni är för roliga. Jaja, jag tar mitt pick och pack och drar så jag slipper fler av dessa löjliga påhopp och snedvridningar. Det var 4 hyffsade år men saker och ting är verkligen redo för papperskorgen här Herregud... :birp

Kom igen, det var du som försökte provocera. Vad förväntade du dig?
Ett "jaha... oj? bäst att jag kastar ut min apple och köper en Vista-maskin istället"?

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

legis skrev:

Stämmer, Vista är verkligen redo för papperskorgen.

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)