Just det, jag såg den där Johan från barnprogrammen på svt också. Han hade bar överkropp och rökte på min balkong. Solbränd och fin var han. :P Med stora runda bröstvårtor.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 058 visningar · startad av Vimp · sida 596 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...sett att farbror blå skaffat en riktigt blå bil! Fin är den:
http://www.aftonbladet.se/bil/article2482128.ab
...bjudit arbetskamraterna på turkiskt kaffe! (en jobbarpolare som ringde sin grekiska syrra för att luska fram de hemliga tricken, första gången jag gjort det så bra!)
...sett att Jet Li kommit med en ny Kung Fu-rulle!!! Skulle inte han lägga ner? :) inte för jag klagar... (y)
.. Fått tråkiga besked :(
.. Jobbat och fått massor gjort :)
.. Ätit hämtmat (McDonalds), lättlagat
.. Mumsat chokladpudding
vaknat, stretchat, käkat, skitit, sovit..
.. haft en sjukt kul fotosession :)
...spelat New Super Mario Bros. Äntligen! :)
...varit på idrottsmässan inför Göteborgsvarvet. Kommer så att vara under lördagen också så har vi någon wF:are som ska springa så kom bort till Eccos monter (direkt till höger efter att man passerat Adidas i entrén).
...kryssat i Göteborg. Saknade automatlådan som står hemma på parkeringen.
...tappat bort mitt blåtandsheadset. :l
fått ett sms från ett okänt nummer: "Hej du ska ge fan i min flickvän"
...tagit en lång cykeltur i stan, härligt! :h
...spenderat alldeles för mycket tid framför dumburkarna pillandes på hemsidan.. :OO
Auric skrev:
fått ett sms från ett okänt nummer: "Hej du ska ge fan i min flickvän"
fått reda på att denna person är en 25årig muskelknutte som lätt muckar gräl.
jag är i trubbel :x
Spikat panel i uterummet... :)
... köpt ett nytt USB-minne, 4 GB! Så här mycket plats har jag aldrig haft på en sticka innan, jag var helt mystiskt borta när jag hade en 128 mb 2001 :D
... slappnat av lite för första gången på jättelänge.
...sett The Forbidden Kingdom! Vilken film!! Det var det bästa jag sett på länge... (y) (y) (y)
ätit frukost. ska snart ringa Ida och se om hon svarar.
Kikat bilar på blocket:P
...inte fått nån tvätt gjord i dag heller. Tiden gällde i morgon!
...tränat! Det var första gången på två veckor eller så. Var härligt. Man saknar det nu efter att ha sett Jet Li :)
...sett Ibra skjuta Inter till ligaguld! Fan vad vackert!