Dagens självporträtt.
Dagens Bild Oktober 2007
102 svar · 6 226 visningar · startad av Sharkie
Nice jofawe! Riktigt nice! Gillar bild nummer två speciellt. Synd bara att skärpan ligger några centimeter för långt fram. Men det blev bra ändå! ;) :bire
Silfver:
skärpan ska ju ligga på ögonen :)
Ååååååååå sen är det inte lätt att fota något som rör sig som om det brann i röven på den och är nyfiken som få (hunden var ganska ung, 4 månader har jag för mig)
Tyfft självpoträtt, gillar din redigeringsstil
En till bild från norrlandssemester.
1. Även en bankomat kan hänga sig...
2. Bussigt av honom att parkera pickupen så nära trottoarkanten.
fet bil där till höger, A5'a? De är så snygga :f
Danny skrev:
fet bil där till höger, A5'a? De är så snygga :f
Bilnörden har talat. :e
Jag har ingen aning...
Måste bara dela mig av lösningen på ett års huvudbry, sedan är det också bland det häftigaste jag råkat ut för på bra länge... en mikrokontroller med enorma möjligheter här uppkopplad i en väl fungerande prototyp. Snacka om bra avslut på veckan när man fått detta att fungera! :bire
Lekte lite med katten. :)
Lekte lite med vatten. :)
Lekte modellfotograf i går igen...
Sjukt snyggt Bire! Riktigt härliga toner i bilden. Det enda jag vill kritisera lite på är att handen känns något malplacerad. Men annars stor (y)
silfver skrev:
Sjukt snyggt Bire! Riktigt härliga toner i bilden. Det enda jag vill kritisera lite på är att handen känns något malplacerad. Men annars stor (y)
Tack! :)
Både jag & Fanny är rätt nöjda med den också.. Blev en anledning att testa Crimson.se faktiskt! :)
Dessutom vill jag nog förtydliga att jag inte är orsaken till den där "malplacerade handen", det är ett fåfund av modellen! :e
Personligen tycker jag tvärtemot dig (såklart) att den tillför något kreativt till bilden!
Från helgens bravader.
Det blev inte alls så mycket bra från lördagens tripp till mossen som jag hade hoppats på... :l
Försökte få till någon slags dokumentärkänsla över den här.
Gillar dina svart/vita bilder silfver. Fina kontraster. Hur gör du när du skapar dessa?