Snyggt Danny! (y)
Dagens Bild September 2007
94 svar · 5 762 visningar · startad av Susanne68 · sida 2 av 5
Frågan, av Susanne68
Var ute på en promenad och hittade dessa med denna ovanför.
Läs frågan i sin helhet →S3:an har verkligen NOLL centimeters macro, lyckades få den att fokusera på sin egen linsyta. Hade varit och fotat en militäruppvisning på en grusplan en blåsig dag, resultatet syns på bilden. Fick mig verkligen att tänka på vikten av att vara försiktig med rengöringen. :q
Snygg solnedgång, Jonne!
Förresten, din andra bild (Mer Norrland) var det inte den som var med när solen lyste igenom huset? Den var sjukt snygg...
Solen lyste igenom huset? *kliar sig i huvudet och inser att han måste fixa nyckelorden i lightroom*
Inte alltid så frivillig fotomodell, men rätt tacksam när hon väl sitter still ;)
Oh, den första bilden är ju grym! (y)
Ser ut som katten sticker ut huvudet genom skärmen.
Jag var ut & plåtade med Fanny i går igen.
Hela sessionen ligger här: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=20426
Idag var jag på "Kolets och tjärans dag" och tittade lite, det var intressant, de gjorde träkol och tjära. Träkolen görs i den där kolmilan på första fotot. Sedan andra fotot visar framställningen av tjära, man eldar på träet så kådan kryper ut och det blir då tjära. Ballt!
Och den står sig än.
Igår när jag var ut och rastade mustangen såg jag rymdmarschmallows som de där kossorna nog gillar...
danny, körde du mustangen på en cykelväg? :P
jofawe skrev:
danny, körde du mustangen på en cykelväg? :P
Hehe, nä det var en smal vanlig väg bara, så smal så det var mötesplatser på jämna mellanrum. Var riktigt fint där med höstlöv på backen och allt, tyvärr syns det inte så bra.
Surfers paradise i Australien. Inte för att detta är några idealförhållanden för en surfare men ändå :)
Soluppgång från imorse. Tur man har en fjärrutlösare man kan ha i fickan för det är inte sommar längre!
Gamla postens valv i Sätra brandhärjat i somras....
...en jobbarpolare hade lite problem med ett filmklipp jag hade gjort, det gick inte att spela riktigt, datorn blev konstig vid uppspelning, funkade såpass illa att han fick dubbla blåskärmar!!! :birp
Långnav!
Jag och en klasskompis var och långnavade med en lärare till Kiruna! Bilden här såg ganska misslyckad ut vid tagning, men efter lite redigering så verkar den duga ändå. Lite överredigerad kanske, men det ser mysigt ut på något sätt. :)
Bilder på Kebnekaise och Lapporten hittar ni i det här inlägget.