Här kommer en till!
Kommando-Tolken does Sweden
144 svar · 14 934 visningar · startad av Spook · sida 3 av 8
Frågan, av Spook
Okej !! Nu ligger det till så här... Kolon Älg ligger i någon komposthög halshuggen, ny husguru framtagen. Vill härmed presentera "Kommando-Tolken". Just nu häckar han på min köksbänk i Stockholm, vart skall hans första semesterresa ta honom ? Skicka ett PM med kompletta adressuppgifter så skickar undertecknad ank-faan.
Läs frågan i sin helhet →hmmm tänkte gissa på nicrosoft men det var så längesedan jag var här så jag vet inte om han har någon unge därför vågar jag inte gissa ;)
Tänkte också gissa på Nicrosoft men kom fram till att ungen på bilden såg för smart ut för att vara nicrosoft ;)
Akerlundh skrev:
Tänkte också gissa på Nicrosoft men kom fram till att ungen på bilden såg för smart ut för att vara nicrosoft ;)
Jag är dessutom äldre. ;)
Efter ett varmt välkomnande var det dags för lite "rough love"...
Det var då som anka faan! Har'na gått och kärat ner sig!
Edit: Två gånger, med en anka och en hund!
Annakay skrev:
Efter ett varmt välkomnande var det dags för lite "rough love"...
Va x(! Visa porrbilder på ett öppet forum, vem tänker på barnen? ;)
J. Rönnberg skrev:
Va x(! Visa porrbilder på ett öppet forum, vem tänker på barnen? ;)
Sorry, tänkte inte på det... :r Men du får väl blunda då. ;)
Åhh, dessa frikyrkliga människor som inte kan skilja mellan porr och kärlek! :x :bla ;)
Den här bilden ramlade in sent igår kväll på mailen.
Jag fick höra att det var kvällsbadet efter lite "kärlek" med vovven. :o
I kväll skulle faanskapet på fest också, undrar hur det ska gå...
Fortsätt gärna gissa vem som har ankan, skulle gissa på att Annakay är någon i familjen. Det är en rätt så känd man från wF. :h
Zaiman. Det ser ut som om Molly har kul med ankan också...
Känd... Måste väl bara vara Bire! Eventuellt Rikard då, hur känd man nu blir av att vara kommunpolitiker...
colione skrev:
Zaiman. Det ser ut som om Molly har kul med ankan också...
Jepps här är den :e
Molly blev kär i honom på en gång. Likaså hunden Eddie.
I går skulle han följa med på kräftskiva men den f*n gömde sig när vi skulle iväg så han fick stanna hemma istället. En riktig tråkmåns var han. Tror att han var lite bakis efter all whisky han la beslag på (Se tidigare bilder).
Idag ska han få jobba lite för brödfödan, plocka nedfallna äpplen och päron. Är han duktig får han en belöning. Vi får se vad vi hittar på.
Ser ju ut som om du redan är beredd att ge honom den där "belöningen"... §jr ;)
colione skrev:
Ser ju ut som om du redan är beredd att ge honom den där "belöningen"... §jr ;)
:L
Zaiman skrev:
Jepps här är den :e
Molly blev kär i honom på en gång. Likaså hunden Eddie.I går skulle han följa med på kräftskiva men den f*n gömde sig när vi skulle iväg så han fick stanna hemma istället. En riktig tråkmåns var han. Tror att han var lite bakis efter all whisky han la beslag på (Se tidigare bilder).
Idag ska han få jobba lite för brödfödan, plocka nedfallna äpplen och päron. Är han duktig får han en belöning. Vi får se vad vi hittar på.
Nice, du har likadana kalsonger som mig. Har dina ett super-man-märke också? ;) :birp
silfver skrev:
Nice, du har likadana kalsonger som mig. Har dina ett super-man-märke också? ;) :birp
Hur visste du det ;)
Den faan är riktigt slö. Skulle ut och plocka nedfallen frukt som sagt. Då passar han på och gömmer sig. När jag väl fick tag på honom så säger han att han trodde vi lekte kurragömma. Nä fyy...
Inte vill han hjälpa till heller, fläkte upp sig på räcket och började sola.
Hur ska vi få bukt med denna krabat som inte är villig att hjälpa till? Bara åker snålis på oss andra.
**funderar** Kanske ska han få något konstigt i maten ikväll, för att lära honom en läxa...
Skönt att bli av med ankan.
Ser att han håller på som vanligt, försök dressera honom lite iaf.
Poteta skrev:
Den här bilden ramlade in sent igår kväll på mailen.
Jag fick höra att det var kvällsbadet efter lite "kärlek" med vovven. :o
I kväll skulle faanskapet på fest också, undrar hur det ska gå...
Fortsätt gärna gissa vem som har ankan, skulle gissa på att Annakay är någon i familjen. Det är en rätt så känd man från wF. :h
Ser mer ut som att det ska bli kok anka till middag än ett bad.
Dags att hålla koll på vilken väg ank-faan har tagit:
Spook > nitro2k01 > Poteta > Annakay > Zaiman
Har jag missat någon då?
Har alla sett till att signera den f.ö.?