Luftade macrot lite till.
Dagens Bild Juli 2007
214 svar · 11 960 visningar · startad av Surfaren · sida 9 av 11
Frågan, av Surfaren
Ny månad igen. Tiden går fort...
Läs frågan i sin helhet →...jag råkade också ut för något som surrade i luften...
Bire skrev:
Make Canon Model Canon EOS 400D DIGITAL
Aperture Value f/5 Colour Space Uncalibrated
Exposure Bias Value 0 EV Exposure Programme Shutter Priority
Flash No Flash Focal Length 35 mm
ISO 100 Metering Mode Multi-Segment
Shutter Speed Value 1/13 sec Date/Time Sun 22 Jul 18:16:58 2007
Är det inte enklare/bättre att spara bilderna med bibehållen exif-information och sedan använda FxIF istället? :i
Nja.. För mig är det bra mycket enklare att bara kopiera från mitt galleri.. Har gjort det enbart för att jag själv gillar sån info om en bild + att man slipper besvara ev frågor. ;)
Kolla länk i min signatur så ser du hur det ser ut i mitt galleri.
håller på och ska lägga in några foton i en ram och hittade detta häftiga foto av Chuck Berry. Från spelningen i Göteborg för ett gäng månader sedan.
Ännu en kvällsbild...
Cruising i Falun.. Båten vann!
Testade nya blixten idag (Minolta 5600HS D), lite skoj med rök är aldrig fel :)
Den här snubben flög mer uppochner baklänges än framlänges med sin helikopter...... :D
Äppel päppel...
Bire skrev:
Ännu en kvällsbild...
(y) Skitsnyggt! Men är den inte lite sned?
Lasse H skrev:
Den här snubben flög mer uppochner baklänges än framlänges med sin helikopter......
Jisses, du råkar inte veta vem som flög den? Finns inte jättemånga i landet som kan spaka så bra.
Lasse H skrev:
Den här snubben flög mer uppochner baklänges än framlänges med sin helikopter...... :D
häftigt! nä det är ovanligt med folk som behärskar "inverse flying" i simulator kan jag det hyffsat, men på riktigt är det värre :)
Veteranbilsträff i Trosa ikväll! Häftigt, första träffen då jag åker eget. Bra väder och massor med bilar. Från vänster:
-
Översikt åt ena hållet av hamnplanen. Först syns en Volvo PV sedan står min mörkgröna Mustang där. Observera den gröna roden till vänster där som jag detaljfotade. Bil no 491 som kommer åkandes där hade olika tutsignaler varav de flesta var rätt "löjliga" men passade den bilen bra :)
-
En Cheva Impala 1965 SS. En sådan här som jag egentligen ville ha ju. Fast inte SS, jag ville ha helsoffa och rattväxel, riktigt raggaraktigt! :) Den här är läcker den med. Kom från Södertälje.
-
Här är den gröna hot rodens motor. Skapligt putsad.
-
Instrumenteringen på en AC Cobra! (replika då antagligen).
Poteta skrev:
Jisses, du råkar inte veta vem som flög den? Finns inte jättemånga i landet som kan spaka så bra.
Danny skrev:
häftigt! nä det är ovanligt med folk som behärskar "inverse flying" i simulator kan jag det hyffsat, men på riktigt är det värre :)
Vet inte vad han heter men han var helt j-a otrolig att ratta helikoptern.
Jag ljuger inte när jag säger att han flög mer "inverse" än vanlig flygning.
Han växlade obehindrat mellan inverse och vanlig flygning.
Helikoptern kostar 20 lax och han kraschade då och då berättade han.
Men han var ju sponsrad förstås.
Harley eller nåt sånt..... :)
En av två (!) fina dagar på båtsemestern. En liten kobbe utanför Skärhamn, min och farsans vrålåk ligger förtöjda.
Semester. :)
Bohus-Malmön på Bästkusten ;)
Bohus-Malmön var det längesen jag var på! Nice!