December ju!
38 svar · 1 946 visningar · startad av Web-Tor · sida 2 av 2
Frågan, av Web-Tor
Fram med rimstugan och tomtenissararna.
Läs frågan i sin helhet →..och nu väntar vi bara på att ikonerna för lästa/olästa trådar förvandlas till de traditionella julklapparna!
Är det ingen i nya forumledningen som har lite känsla för traditioner? :o :moose
Förslag!
Fast så här i juletider dricker man ju ändå must. (Eller kanske ett mörkt julöl om man är lagd åt det hållet) Därför föreslår jag följande ändringar:
:birp

:bire

nitro2k01 skrev:
Fast så här i juletider dricker man ju ändå must. (Eller kanske ett mörkt julöl om man är lagd åt det hållet) Därför föreslår jag följande ändringar:
:birp![]()
:bire![]()
(y)
nitro2k01 skrev:
Jag håller med! :)
Skål! :bire
Jag bumpar min önskan om utbytande av bire och birp i jultemat!
Japp, kom igen nu, in med det mörka ölet och julmusten 
..och var är http://www.webforum.nu/images/wfstandard/statusicon/thread_dot_new.gif fast som julklapp? Tomten kommer ju snart! :o
nitro2k01 skrev:
(y)
Ska jag våga mig på en gissning om att det är c:a 9 minuter kvar? ;)
Det är ju bara för lysande när schemaläggningar funkar som de ska... ;)
Hängde du inte med? Töm cachen i webbläsaren...
Wie! :birp
Så julen varade inte fram till påska? ;)
Jaha, sedär ja. Fick ju ta mig en runda med porträttet också. :p :birp
Winterlord skrev:
Så julen varade inte fram till påska? ;)
Julen varar alltid till psåk, men däremellan kommer midsommar, Bires smileytest och @nders knallande på plankan - som bekant.