...jag kanske ska till stockholm redan nästa fredag :)
jubeltråden
36 svar · 1 576 visningar · startad av caya · sida 2 av 2
Frågan, av caya
vad är du riktigt glad för just nu?
Läs frågan i sin helhet →...vi jublar över att caya startat två nya nonsenstrådar som är tänkt att hålla länge :)
Jag jublar över att jag ska gå och lägga mig. (y) Är trött som en bäver. :)
Jag jublar för att jag just tagit ännu ett steg mot vuxenlivet. Jag är övertygad om att min MacBook kommer förändra mig! Haha, skojar bara... :P
Jag jublar över att jag ska flytta i januari - till ett eget ställe! :bire
Esen skrev:
Bra fråga...
ajk har hemma plan och har ca 20000 personer på plats och bajen har pinsamma 6000 personer och ändå blir ajk nersjungna av bajen...
undrar vilka som förnedras?
och hur fan kan man gilla aik lite halvt? Antingen älskar man sitt lag eller så låter man bli, lite halvt? Det dummaste jag hört på mycket länge, Pinsamma gnaget
Vem är pinsam, den som säger vad han tycker eller den som är barnslig och inte ens vill stava motståndarlagets namn rätt? :OO ;)
Nu ska jag maila Canal+ och fråga hur de tänkt när de placerat ut sina mikrofoner. Har de inte råd med fler än bara en mot Södra? :e
:stefan: skrev:
Nu ska jag maila Canal+ och fråga hur de tänkt när de placerat ut sina mikrofoner. Har de inte råd med fler än bara en mot Södra? :e
Gör det, Men bli inte besviken på svaret du kommer få...
PINSAMMA GNAGET
:stefan: skrev:
Vem är pinsam, den som säger vad han tycker eller den som är barnslig och inte ens vill stava motståndarlagets namn rätt? :OO ;)
bra talat.
Esen skrev:
Gör det, Men bli inte besviken på svaret du kommer få...
PINSAMMA GNAGET
Seriöst, du håller varken på AIK eller Hammarby, ändå måste du hålla på och häckla? Kamma dig och skaffa dig ett liv... :l
Lite ontopic: Fick ett mail nyss om att handlingar kring överklagande av Kårens serveringstillstånd finns uppkopierat åt mig - här ska läsas yttranden till Länsrätten och se vad stolpskotten på Tillståndsenheten yrar om! :e
stefan och esen - get a room ;)
Jag vill jubla över att jag har en sån underbar pojkvän. :)
(jag vet, jag pratar om honom hela tiden, men jag säger ju att han är underbar!) :r
G8 skrev:
Att jag efter fyra års pendlande äntligen är sambo med världens bästa tjej
Är även glad över att höra detta! Eftersom jag förstår precis hur det skulle kännas.
jag är glad att alla andra är glada! :e
Jag jublar över att Esen efter 4½ år på webForum fortfarande är ett troll, imponerande! :e
jag jublar över helsingborg och att sthlmslagen tappar sina säkra poäng
Jag är väldigt glad över mina underbara barn och min goa systerson. :f
Jag får hämta ut en ny projektor på måndag! :)
Yey! Nu är den uppe och den fungerar hur bra som helst!
World of Warcraft på 92"-skärm, 1280x720 (ja, det blir pixligt):

En Panasonic PT-AE900 inkopplad med HDMI/DVI till datorn, projiceras på en Tupplur från IKEA. :)
känt att lyckopillren™ verkar fungera.... vill pussa och krama världen :) fast jag ska nog hålla mig till min flicka :f :r