... inte fått mitt intyg från skolan. Projledaren lyckades stava halva klassens namn fel :e
... glömt att dra rapporter :r
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 174 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... inte fått mitt intyg från skolan. Projledaren lyckades stava halva klassens namn fel :e
... glömt att dra rapporter :r
... fått min första lön som heltidsarbetare. Och dessutom är alla räkningar redan betalda! wohoo! :e
...träningsvärk efter gårdagens innebandy.
...fått ett negativt besked i min bostadsjakt. :bla
Dessutom så är det riktigt jävla skitväder i Östersund idag. Bara regn, regn och åter regn. Inget roligt kan man hitta på. (n) :bla
Gein -> Detsamma :birp red/ Nya jobbet alltså!
... löst ett programmeringsproblem (y)
... blivit nominerad :r
... haft css-support över msn
... oroat mig över kärleken
... brottats med sonen som vägrade inse hur trött han var. nu har han slocknat.
... fått veta att ett uppdrag jag fick igår, tog slut idag...
..packat inför bägarsvingandet i Borås - snart är det avresa... :birp
... målat färdigt staketet. Det blev riktigt snyggt! :)
Handlat mat.. :(
...fick reda på att jag fick det här nya uppdraget jag varit på tre intervjuer om. Det är ett lite mer avancerat och längre uppdrag som är som skräddarsytt för mig. Styr- och reglerkonstruktör/installatör och lite enklare web-pyssel! (y) ska börja den 16:e om allt går som det ska.
...handlat massor med mat inför helgen.
...fått låna en väldigt sällsynt och för mig betydande Black Sabbath bootleg! (y)
...jobbat
...precis hällt upp en single malt. :D
... har jag badat fötter och knän i Storsjön (det var inte så kallt) :OO :D
...fått ställa in. Igen. Jäkla pissväder.
filippo skrev:
... har jag badat fötter och knän i Storsjön (det var inte så kallt) :OO :D
sprang du fel på träningsrundan eller? :moose
...varit på IKEA med tjejen. Massa man måste köpa inför flytten. :)
Sen råkade jag beställa ett 50mm f/1.4 USM också. :birp (y)
idag har jag varit på badhuset med dottern... och telefonerat en del, som ni säkert vet... och utmanat basse för det tycker jag han behöver... ;)
silfver - stackars dig, det var säkert musen som klickade iväg beställningen av sig själv, eller hur? ;)
...varit ute med kameran som sällskap i flera timmar. Fångade lite rönnbär, en badande kråka och en massa mindre lyckade foton. Ska dock åter till kyrkogården i morgon. Av någon anledning blev de flesta fotona därifrån suddiga, men vilka färger det var där.
...handlat en del saker jag tänkt köpa men inte gjort. Blir så när man går med tjejen i inredningsbutiker (Hemma och Inspiration). En bernadotte-skål med salladsbestick, en Bodum tekanna, en älg-handduk att hänga på spisen. Var förbi weledabutik i Järna och köpte något för att hålla förkylningen borta. Medicinen heter "Baptisia / Lachesis comp" och innehåller ett gift från en orm "Buskmästare", den är väl en av de giftigaste ormar. Känns bra att veta när jag tar medicinen :)
http://www.alternativmedicin.se/sok/Hom-150.html