..först vid fyratiden insett att det är onsdag och inte tisdag som jag trott hela dan. :q
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 642 visningar · startad av Vimp · sida 167 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...kunnat prata webbutveckling nästan hela dan utan att klassas som urbota tråkig :D
städat på jobbet för det ska komma nån hög chef imorgon! vilket fjäsk! vore det inte bättre om han ser hur det verkligen ser ut? Kollegan hade ett bra svar på det: "nej!! då får vi säkert städa såhär varje dag!!" och visst... där satt den...
...fått mina ram-minnen! Vad små de var. :p Ändå rymmer de 2 GB. :e
...och så har jag varit med tjejen hela dagen. Det var längesen nu.
...hjälpt idioter och blivit både några erfarenheter rikare på köpet samt lärt mig att vissa verkligen går in för att jävlas och framstå som idioter. Alltid något. ;)
Tränat löpning och spelat trumpet
Fått en ny vardagsrumsmatta av min snälla mamma!
Hört mig för angående anställning på Opera.
Egentligen är det bara en LIA-plats det gäller men finns det en öppning, ja då finns det inte en chans att jag lämnar företaget. Aldrig i livet - nevah! :e
...fikat och ätit lunch med caya. Ny avatar har jag fått också. :)
sett Zlatan missa en straff och dra ett stenhårt skott utanför för Inter när de vann över Roma med 1-0
...varit på Södra Teatern och sett Ane Brun spela tillsammans med DMF String Quartet. Skitbra!! (särskilt song no.6 och första nya låten)
....inte postat en "dagens bild" för jag sitter inte hemma...
/red: recension, recension 2
Danny-boy då! Ditt svin :P Jag fick inte tag på biljett. Slutsålt båda dagarna. Mina polare lirar i stråket, men de hade inte fått tillräckligt med biljetter för att kunna ge bort =/ Hade så grymt gärna velat gå på den konserten.
kom precis in efter att ha fotot lite, tur inte folk ser eller vet att man är där. Det kom två stycken skumma typer som smög 5 meter förbi mig. Tror aldrig jag varit så tyst med så hög puls förut :l :o
...gjort alldeles för mycket som inte varit relevant - svävat ut för mycket. Får försöka bättra mig tills imorgon. :/
filippo skrev:
kom precis in efter att ha fotot lite, tur inte folk ser eller vet att man är där. Det kom två stycken skumma typer som smög 5 meter förbi mig. Tror aldrig jag varit så tyst med så hög puls förut :l :o
Fotograferade du dom? :o Kan ha varit bra om man får höra om brott i området annars...
...haft den värsta dagen den här veckan. Fy fan vad trött jag varit. :bla
...och så har jag tränat på det! :p
...nu ska jag duscha sen ska jag fan sova en stund.
Ätit lunch med två f.d. kolleger, lekt i lekparker, promenerat, städat på altanen, kastat en del vissna blommor i trädgården... och pratat med caya :f.
Jag höll också på att bli bjuden på svampmacka av Theons nyplockade svamp, men eftersom vi hade allergener (ägg) i vår middagsmat avstod han från att komma in. Men nästa gång det blir nyplockad svamp kommer han inte undan. ;)
bassebhu skrev:
Danny-boy då! Ditt svin :P Jag fick inte tag på biljett. Slutsålt båda dagarna. Mina polare lirar i stråket, men de hade inte fått tillräckligt med biljetter för att kunna ge bort =/ Hade så grymt gärna velat gå på den konserten.
Jaså!? Var det så populärt alltså, kul! Ja det var riktigt bra iaf, udda musikupplevelse. Hade lite svårt för elgitarren dock, ibland passade den ibland inte. Stråket var riktigt bra.
Först när vi skulle beställa biljetter så fick vi rad 12, det var typ en månad innan, men då var vi lite tveksamma, sedan när vi bestämt oss beställde vi en vecka senare och fick då plats på balkong 1 rad 3. Platser gick åt stadigt :) Var det nåt speciellt med DMF, jag menar, är dom bra eller berömda eller nåt!? :)
Kolla några foton här förresten:
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1234829#post1234829
...köpte leverpastej på tub. Intressant nyhet.
...hämtat ut tågbiljetterna! Stockholm here I come! :)
...fått hoppa en after-work. Kommer väl fler sådana kvällar hoppas jag. :)
Jobbat pa mitt gamla jobb, val 'hemma' igen begav det sig till blomhandeln med flickvannen for att inforskaffa lite nya krukvaxter... :)