blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg
silfver skrev:
Allmogemarknaden bjöd på slagsmål. Hur tror ni det går i den här fajten? I morgon får ni svaret. ;)
Hehe, oooh vilken cliffhanger!! :p
Ja nu lär det inte komma några bilder från mig på ett tag... Min kamera har fått GLOD och måste till doktorn. x(
Här har man inte haft inspiration på ett par veckor, och när den väl slår till så händer detta! Innan jag ens hunnit ta någon molnbild. x( jaja, jag är med i nästa omgång...
SurfarenMedlem sedan aug. 2003627 inläggI morse var det snabbt fram med kameran som gällde innan bevisen gick upp i rök.
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inlägg
Surfaren skrev:
I morse var det snabbt fram med kameran som gällde innan bevisen gick upp i rök.
Wow, den första bilden är ju helt grym!
Snyggt med den diskreta ramen också. (y)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
Sharkie skrev:
Jag tror den gillar rampljuset, för den satt under dom 3-5 minutrarna jag tittade på honom, kvar på samma gren och tittade tillbaka och vänta på att jag skulle fota :e
dom gör ofta så, sitter blickstilla och tror att man inte ser dom bara för det :)
Blåjeans skrev:
Min kamera har fått GLOD och måste till doktorn
General Load Of Dust!? eller vad betyder det?! :)
SurfarenMedlem sedan aug. 2003627 inlägg
Poteta skrev:
Wow, den första bilden är ju helt grym!
Snyggt med den diskreta ramen också. (y)
Tack tack.
Vi får se när jag tar steget till manuellt plåtande. Känns som min kamera är bättre än mig på att ta kort. :birp
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggtemat för dagen är dimma! oj vad dimmigt det var imorse, tog med telefonen bara, den är lite slö så jag missade när det var som bäst :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Imponerande bilder, Danny. Riktigt snyggt! Tänk att de är tagna med en mobil, helt sjukt. :)
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg
Danny skrev:
General Load Of Dust!? eller vad betyder det?! :)
Hehe, nej, det betyder Green Light Of Death, faktiskt och är ett välkänt problem hos Nikon. Det står såhär på deras supportsida:
Hur kan jag identifiera om min kamera har detta problem?
Med ett minnekort insatt: den gröna minneskortslampan blinkar kontinuerligt och kameran svarar inte på några knapptryckningar eller dylikt. .
Med ett minnekort insatt: kameran startar inte även om batteri indikatorn visar att batteriet är fullt laddat.
Mm... det kan man säga.
Iaf, dina bilder var fina, särskilt den andra. :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggja... det blir så äckligt bra i mobilen, använder den faktiskt rätt mycket nu :)
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggCarlstens Fästning, ligger på Marstrand.
Lasse HMedlem sedan aug. 20051 506 inläggI brist på bra bilder lägger jag in denna hand...
Testar nya 50mm 1.7....och har lagt bud på ett 70-300 zoom.... :)
Måste köpa en blixt också förstås... :OO
devotionMedlem sedan jan. 20013 582 inlägg
Danny skrev:
temat för dagen är dimma! oj vad dimmigt det var imorse, tog med telefonen bara, den är lite slö så jag missade när det var som bäst :)
Snyggt! Lite svenskt vemod är aldrig fel.... Tycker de påminner lite om Kent - Hagnesta Hill....
Mvh
Henrik
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg
Lasse H skrev:
I brist på bra bilder lägger jag in denna hand...
Testar nya 50mm 1.7....och har lagt bud på ett 70-300 zoom.... :)
Måste köpa en blixt också förstås... :OO
Vilket blåbär! :e
Vad kostar 70-300 zoomen?
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg Hittade denna fylleväg idag! :birp Ingen bra bild med telefonen dock.
SSharkieMedlem sedan okt. 20031 000 inlägg Nytt dygn!!! :)
Samma promenix som när ekorren behagade att visa upp sig så satt en hackspett en bit bort och hackade.
Har vid bilden gått av från stigen och smygit mig närmare, det roliga var att det knakade som attan om mig men den reagerade inte, så jag passade på att fokusera kameran och vissla lite - och då avbröt den sitt jobb och tittade sig omkring.
Lite misslyckad skugga, men ändå...
Vi minns väl alla hur kul det var? ;)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Fortsättningen
Jag lovade er en fortsättning. Så här slutade matchen. :) Kanske inte så oväntat... ;) Och Jerpa hade skrämmande rätt. Har du kollat i JP? :D
Jag gillar hur publiken håller andan. :)
Lasse HMedlem sedan aug. 20051 506 inlägg
Riffles skrev:
Vilket blåbär! :e
Vad kostar 70-300 zoomen?
Det var nog det enda blåbäret på hela Järvafältet.... :p
Minoltazoomen får jag för en tusing på lördag.... :bire