...kirrat de sista detaljerna (eller näst sista)! På måndag går den här pojken till "nya" jobbet! :D
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 056 visningar · startad av Vimp · sida 157 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...sett en uppsvullen jobbarpolare... han skulle dra ut två tänder, så gick han till någon tandläkarkirurg och gjorde det. Sedan dagen efter så svällde ansiktet upp och han fick som en blåtira på ena ögat och såg allmänt för jävlig ut!! Man kände knappt igen honom alltså! Usch... tänk vad lätt det kan bli fel sånt där, måste ju blivit nån infektion eller så... :(
Dryden skrev:
...försökt få Winterlord att förstå att jag inte har med saken att göra men den gamle räven är svårflirtad idag. :OO ;)
måste vara första gången han är svårflirtad! ;)
Kapten Haddock skrev:
Idag ska jag... gå till polisen med skjutvapenlicensförfrågan samt köpa 3 stycken 250gb externa hårdskivor.
I den bestämda ordningen ;)
...för det första;
idag har jag införskaffat och bunkrat upp med Echinagard , 1 fläta vitlök, 1 burk svensk honung samt köpt en "sjuttis" The Famous Grouse (Port Wood Finish) så nu ska den fördömda förkylningen botas! §e
Dryden skrev:
...försökt få Winterlord att förstå att jag inte har med saken att göra men den gamle räven är svårflirtad idag. :OO ;)
För det andra;
rävar är rödhåriga och står på alla fyra, och jag skulle aldrig erkänna att du sett mig sådan. :f
magnusfeldth skrev:
måste vara första gången han är svårflirtad! ;)
Och för det tredje;
"det är en jävla skillnad på att vara villig och att vilja." :P
(Dagens visdomsord från Calledonien) ;)
Winterlord skrev:
idag har jag införskaffat och bunkrat upp med Echinagard , 1 fläta vitlök, 1 burk svensk honung samt köpt en "sjuttis" The Famous Grouse (Port Wood Finish) så nu ska den fördömda förkylningen botas! §e
Låter som början på en bra drinkmix? :P
...plåtat lite! Äntligen så har jag fått lite bilder tagna.
...sen har jag mest myst med tjejen.
silfver skrev:
...plåtat lite! Äntligen så har jag fått lite bilder tagna.
...sen har jag mest myst med tjejen.
Den bilden ger ju "myst med tjejen" en annan dimension. ;)
Bah. :P
...tagit en terapistund i bilen. Det är alltid lika skönt att bara planlöst åka omkring en liten stund! Precis vad jag behövde.
(-) Beställt glasögon för första gången i mitt liv :l
(+) Tränat :D
Sprungit Bellmanstaffeten med kollegorna. Kul!
...testat Svenska Spels Oddset Live-tjänst för första gången.
...svurit över målsumparen Saha eftersom jag tippat på ytterligare ett United-mål.
...ändå gottat mig åt Uniteds tre poäng hemma mot Spurs! (y)
..stött på m_soderlund som hastigast när jag införskaffade groggvirke på konsum.
Har du gått upp eller ner i vikt eller nåt? Kände inte igen dig först :P
...varit ner och kikat lite på Kulturnatten
Danny skrev:
...varit på en antikbod och hittade ett "drömköp", en gammal bälgkamera!! :) Det var coolt, lite sliten dock, men det hör väl till, rent mekaniskt verkar det inte vara nåt fel på den... fick den för 100 riksdaler! foto
Du kanske redan har hittat denna sida. :)
http://www.camerapedia.org/wiki/Balda
.. vaknat tidigt för att göra mig klar för jobb igen. Är inne på 7:e dagen i rad med jobb.
Söderlund skrev:
Du kanske redan har hittat denna sida. :)
http://www.camerapedia.org/wiki/Balda
häftigt!! Tack för länken... ska kolla in det där noga, vill veta mycket om den där...
just nu strömavbrott...