Samma tema som sistens, fast lite mer pill på bilden den här gången, nermörkad och tillkornad, ungefär tvärt mot vad man brukar göra.. :)
Dagens Bild Augusti 2006
244 svar · 16 720 visningar · startad av Lasse H · sida 9 av 13
Frågan, av Lasse H
Okej börjar med en mossig benknota jag hittade i skogen. Vad kan det vara för djur. Den är större än min knytnäve. Älg kanske?
Läs frågan i sin helhet →Detta är från Carmina Burana som jag lyssnade på häromdagen... taget med mobilen men blev rätt bra ändå
Det kom en skur igår...
Söderlund skrev:
Det kom en skur igår...
Lustigt ansikte fröken på bild #2 fick... lite räv nästan. :o
Söderlund skrev:
Det kom en skur igår...
Är det måhända den skuren som är här idag? ;)
(Idag 15.45)
Fia skrev:
Lustigt ansikte fröken på bild #2 fick... lite räv nästan. :o
Hehe, det tänkte jag inte på men när man kikar närmare så... :)
Winterlord skrev:
Är det måhända den skuren som är här idag? ;)
(Idag 15.45)
Ser så ut.. :)
Hockeyträning i nygamla hemstaden...
Jag tycker det är lite ballt med utländska mynt, i dessa euro-tider börjar ju det här bli en raritet. Min farfar har ett 1-dollars silvermynt från Klondike när han var där och letade guld på den tiden det begav sig (han gjorde en ring av lite guld han hittade som jag numera har). Men men... här kommer lite utländska mynt så länge...
Apropå regn...
Danny skrev:
Jag tycker det är lite ballt med utländska mynt, i dessa euro-tider börjar ju det här bli en raritet. Min farfar har ett 1-dollars silvermynt från Klondike när han var där och letade guld på den tiden det begav sig (han gjorde en ring av lite guld han hittade som jag numera har). Men men... här kommer lite utländska mynt så länge...
Coolt! Kan man få se den ringen?
Helt apropå, regn överallt idag! Det var ~2 cm vatten i källaren på vissa ställen, inge vidare! :(
blåjeans skrev:
Apropå regn...
:o Ser ut som någon står utanför bild med en brandslang och sprutar...
Poteta skrev:
...
Nu när Lasp har bytt från hundavatar till riktigt nylle gör du precis tvärtom! :) ...jaja... den var fin iaf :)
Danny skrev:
Den ringen skulle vara kul att se, så maila eller ring nu! :e
.. :e ...om man sätter ringen på fingret blir det ringled :)
Morsan drog in en liten vinst på Grönan. Tur att det inte var jag som fick den, för då skulle jag kanske få boka tid hos tandläkaren sen.
Det ser ut som en miniatyr. :p

![Carmina Burana [k800].jpg](/a/11828.jpg)