Luftballong i motljus
Okej börjar med en mossig benknota jag hittade i skogen.
Vad kan det vara för djur.
Den är större än min knytnäve.
Älg kanske?
244 svar · 16 721 visningar · startad av Lasse H
Älg kanske?
Luftballong i motljus
Gamla Stan i Stockholm ..
En orange ros som på bilden blev röd(?)...
Godzilla?
Idag har det varit fullspäckat program med besök på antroposofernas näste i Järna, här syns kulturhuset och lite annat. Sedan shopping i kungens kurva och avslutade med Heron City.
Jag vet ju vad jag inte vill bli i mit nästa liv...
Reflektioner
Lasse H skrev:
Älg kanske?
Vill du veta vad jag tycker det ser ut som? :OO
Här är en bild på Alexandras glasögon. Det är jag i spegelbilden.
silfver skrev:
Vill du veta vad jag tycker det ser ut som? :OO
tjaaa något lite mjukare kanske.... :)
Shit, här har man varit på sjön i tre veckor och ni har postat bilder som tokar märker jag. :) Alltid lika roligt att se!
Nu behöver jag hjälp.
Jag har sett de äckligaste djuren på jorden tror jag, ett tag var jag övertygad om att det var utomjordlingar. Dessa slemmiga kryp hittades i en liten pöl med gammalt havsvatten, ett sånt där riktigt svinigt vatten blandat med fimpar och säkert urin också... :bla
Det fanns säkert ett tjugotal av dem, ivrigt slingrande hela tiden. De såg nästan ut som stora spermier, fruktansvärt äckliga och halvt genomskinliga. Har någon den blekaste aning av vad det kan vara? Eller har någon av er sett någon liknande förut?
/red.
Såg nu på den första bilden att alldeles till vänster om den inringade slemhögen syns två till, ivrigt kramandes någon slags bollar i vattnet. Jaja, hoppas någon kan hjälpa mig.
Houston, we have a problem!! Armand tappade ballongerna han fick :e
Dena ena bilden var lite svårare att få till än den andra, ni får gissa vilken.. :)
Vilken cool bild!
Ja häftiga bilder Söderlund. Det är ju lite olika hastighet på de där djuren.
Tack tack!
De flesta blev som bilden nedan men vid ett par tillfällen, när dom var stilla, en sekund eller så, så hann man med att fokusera. :)
Rött är fint! :D
Idag blev det fika på Södertuna slott här, kaffe och Armangnac (som konjak) från 1960, kostade endast 79 kr/cl. Lyckades t om få med "ångan" på kaffet den här gången :)