... fått brev från Arvidsjaur Kommun om att jag är antagen till flygutbildningen! :D
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 047 visningar · startad av Vimp · sida 122 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →LeonL skrev:
... fått brev från Arvidsjaur Kommun om att jag är antagen till flygutbildningen! :D
Grattis! :birp
....badat som en galen och gjort en spontan utflykt till Borås.
LeonL skrev:
GRATULERAR (y)
LeonL skrev:
grattis dude! (y) now straighten up and fly right!
LeonL: Grattis! :D (y)
LeonL skrev:
Grattis!! Det var ju inte dåligt minsann! :bire
själv har jag överlevt en till dag på jobbet också har jag fått en platta jag beställt...
..upptäckt att mitt bilbatteri svettas när det är varmt - i lördags körde jag omkring, men idag hade vattennivån sjunkit såpass att det laddat ur. x(
...köpt nya glasögon
Åkt till Uppsala och släktforskat lite.
Katten vad de håller på och bygger vid stationen. :o
/Red. Såg att jag var otydlig. Menar Uppsala centralstation.
Varit på intervju för ett jobb.. :l
casca skrev:
Varit på intervju för ett jobb.. :l
tror du inte du får det, eller why the long face?
.. varit ute och kört med farsan och testat min nya GPS-mottagare i kombination med en laptop och Route 66 :D
Fungerar riktigt bra! Åker till Helsingfors på en minisemester och ska sitta på soldäcket med laptopen och GPS och följa pilen över vattnet :D
... tvättat bilen. J-a insekter till att sitta fast.
...fått en gratiskryssning till Helsingfors. Fyllebåtarna har man åkt många gånger, men gratis är alltid gott! (y)
...sett i lokaltidningen vilka som ska gå i min kommande klass när jag börjar gymnasiet till hösten. Kände inte igen ett enda namn. :p
varit uppe alldeles för länge pga förlängningen, kunde inte spaghettiklubben kopplat på turbon lite tidigare...
...ljublat och skrikit "Bye Bye Germany". Det var skönt, men inte lika skönt som att se tusentals tyskar gråta över förlusten. Vilken underbar kväll!
Kommit hem från jobbet. :x
altack skrev:
...sett i lokaltidningen vilka som ska gå i min kommande klass när jag börjar gymnasiet till hösten. Kände inte igen ett enda namn. :p
Det är ju bara bra, man får en nystart och massa nya kompisar. (y) Gör ett bra första intryck så är saken biff!