druckit mer öl än jag tål...
Idag har jag...
17 993 svar · 1 287 952 visningar · startad av Vimp · sida 108 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Varit på Gnestadagen!! mycket trevligt... marknad på dagen och öltält på kvällen, många bekanta har man stött på... riktigt riktigt trevligt...
http://www.gnesta.se/images/gnestadagen/folkmassa_mindre.jpg
...sett Kungsfiskare :D
magnusfeldth skrev:
sett?! jädra latmask! ;) sprang robban?
Nix. Däremot kände jag lite sug när jag stod och såg alla springa. Men mara, nja. För långt. ;)
Söderlund skrev:
Vart då? :o Såna där såg jag på Daintree River i Australien för några veckor sedan. :) De är otroligt vackra.
Själv vaknade jag upp med ett dött internet. :l Men det verkar fungera nu. tack och lov för det. Nu blir det glass på piren!
silfver skrev:
Vart då? :o Såna där såg jag på Daintree River i Australien för några veckor sedan. :) De är otroligt vackra.
Vid Kungsängen
Om man zoomar in ett snäpp så var det en bit norr om där Vindbrovägen slutar vid ån. :)
Söderlund skrev:
...vaknat sent och blivit SÅ AVUNDSJUK på herr Söderlund! :bire
Rensat rabatterna!
Söderlund skrev:
Vid Kungsängen
Om man zoomar in ett snäpp så var det en bit norr om där Vindbrovägen slutar vid ån. :)
Häftigt. Jag visste faktiskt inte att vi hade såna i Sverige. :r
rengjort tangentbordet så nu använder jag skärmtangentbordet, men det blev iaf rent ;)
...hittat min kortläsare i väskan här hemma. Har gått hela dagen och trott att min käre bror hade den, framförallt då han skrev "Si" på min fråga om han hade den hos sig. Jaha, en seg dag helt i onödan. :p
Kanske elakt att tala om men jag såg den igen :birp
..haft betongkeps efter gårdagens bravader. Shit vad det slår att få White Russian i en gigantisk flaska istället för det vanliga glaset! Förbannade bartendrar att känna mig alldeles för väl... :e
Varit till Furuvik och fotat diverse djur.
Tagit sovmorgon, vandrat runt i lite affärer, tränat och börjat fundera på hur jag ska lägga upp exjobbsrapporten.
Konfirmerat mig.
...redigerat foton inför en framkallning, dammsugit hela lyan, lagat ett nytt recept (blev skitbra :) ) och nu ska jag sjunka ner framför tv:n.
I fredags fick jag jobb. Idag är jag inte arbetslös, jag är ledig.
:stefan: skrev:
..haft betongkeps efter gårdagens bravader. Shit vad det slår att få White Russian i en gigantisk flaska istället för det vanliga glaset! Förbannade bartendrar att känna mig alldeles för väl... :e
Du får skylla dig själv om du beställer en STOR White Russian av Jakob. Du är gammal nog att veta bättre :birp