Yes, jag ska med Calle-balle ner och det blir avslutningen på en intensiv rockvinter/vår där Edguy och The Darkness varit "förband" under mars månad. Sonata Arctica är faktiskt den spelning jag väntat mest på och som jag har mest förväntningar på. Det ska bli riktigt intressant. Uppvärmningen har förövrigt pågått en längre tid, men nu är det väl dags att börja trappa upp ytterligare då. :)
Efter ett tappert försök till att lyssna in mig lite på Narnia, så har jag bara en sak att säga: F*ck förbandet imorgon alltså!! §e Vilket kvalificerat skräp! :bla
...det går som det brukar göra när folk försöker sammanföra metal och kristendom. x( ;)
Men SA ska bli förbannat kul! Blir förvisso 5 konserten med dem på 3 år nu, men det går inte att se för mycket av dem. :)
Fast jag tycker dock att Martin ska ta och sjukskriva sig imorgon, alternativt ta en halvdag. ;)
[X] - öronproppar
[X] - nytankad bil
[_] - nytvättad bil (äh, den ska ju ändå saltköras!)
[X] - biljetter! (Winterlord)
[_] - vår! (Nepp, inte i Jämtland i alla fall...)
[X] - ett glatt humör. Ja för fan, får jag bara sova en stund så... ;)
[X] - hel och ren. Ja för fan, låt mig ta en morgondusch så... ;)
:birp
Angående Narnia så skiter jag i att förhandslyssna. Det får bli en vacker liten överraskning i morgon, men så länge jag slipper be förbön och skrika "amen!" så är jag rätt nöjd. :P
Massor, och alldeles lagom med ballader (en ;) ). Rikgit bra spelning i mina ögon och ju längre giget gick, desto längre fram kom vi och desto bättre blev upplevelsen. :)
Och naturligtvis, "Vodka! We need some vodka! We need some vodka..." :birp
257 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.aa8cfc83