Jag hade tänkt köpa nya hörlurar till min dator då mina nuvarande gått sönder. De jag har just nu är ett par Philips HP890, så jag vill inte gärna köpa något sämre, även om de gått sönder. :)
Jag använder mina hörlurar mestadels till musik, men även en hel del till datorspel. Så jag undrar helt enkelt vilka lurar som är bäst i prisklassen 400-700 kr. Absolut inte högre.
Hifiklubben ligger på 698:- hela två spänn under din gräns på 700:- ;)
Har hört mycket bra om pc150 också, men jag är skeptisk mot headset, micen har en tendens till att sluta fungera, har jag fått för mig.
Chysta lurar och en slips mic låter som ett bra alternativ(tycker jag).
En liten nackdel med bra lurar är at dom avslöjar minsta lilla brist i källan, massor av mine mp3 låter skit(låg bit rate), men över pc högtalare låter det helt ok.
Varför inte Koss Porta Pro!? Dom är ju underbara, avlastningen gör att man kan sitta och lyssna länge vilket ju är tanken? Dessutom billiga nuförtiden... jag köpte mina för 800 för nästan 10 år sedan, nu kostar dom hälften!!! lurinflatation... passa på!! :)
Haha, Danny. Jag gillar inte direkt utseendet på dem, sen tror jag faktiskt att Sennheisers MD 515, de frankof nämnde, är bättre.. helt enkelt. De får det bli!
vadå gillar inte utseendet!? tänkte du gifta dig med lurarna eller?! :) ...jag köpte ett par Sennheiser till farsan, inge dyra saker iofs, men dom var riktigt kassa, såg bra ut iofs, men tittade man närmare var det rena skämtet... nä usch ja... men men... du får gå till affär och prova några olika... det är bäst...
427 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e