Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 35 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Störtlopp, utan is...för att besvara båda och få ordning på frågorna igen. ;)
Vilken är din bästa bakis-kur? :bire
Därför att de inte läst första post kanske. ;)
Finns det något yrke som du aldrig någonsin under några omständigheter skulle tacka ja till? Och i så fall varför?
Strippa, för jag känner mig inte så graciös.
Är det någon som ska göra något extra roligt under den kommande veckan, och i så fall vad?
Den här veckan var jag på distriktstämma i Landskrona, och det var extra roligt. Fest och politik går alltid bra ihop. Nästa vecka (dvs. veckan som börjar om 1h 10m) är det skola och plugg.
Vilket val som du har gjort i livet, eller vad i ditt liv ångrar du mest?
4 dun och 2 köttsliga. ;)
På en skala från 1 till 10, hur mycket nytta har du gjort idag? Motivera gärna.
8 - varit ordförande på edgångssammanträde, förberett brottmålsting och notarieting, beslutat i diverse domstolsärenden och utbildat notarier som är yngre i tjänst. Dessutom köpte jag en Newsweek och var allmänt charmig mot kollegor. Så jag tycker att jag bidragit en hel del idag.
Om du fick tvillingar, vad skulle du döpa dem till då?
Greger och Klamydia, om det blev en pojke och flicka vill säga.
Tältsemester i Tyskland eller transsibiriska järnvägen?