..bara jobbat över en timme...
silfver skrev:
Det var fullt av söta flickor där i dag. Det blir nog till att träna klockan 12 varje dag. :birp
Hm, man kanske skulle börja röra på sig... Vilket gym var det sa du? :OO
17 993 svar · 1 287 948 visningar · startad av Vimp · sida 55 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..bara jobbat över en timme...
silfver skrev:
Det var fullt av söta flickor där i dag. Det blir nog till att träna klockan 12 varje dag. :birp
:stefan: skrev:
..bara jobbat över en timme...
Friskis så klart! :D Jag drar dit i morgon med, haha. Dock med en tjejkompis, det är inget vidare! Då kanske de andra tjejerna får för sig att vi dejtar. :P
...tagit min sista snus....
...haft extra mycket problem med Internet. Det måste vara nåt riktigt Tai-Con nu! Funkar en halv minut, sedan dör det en minut. BBB Kundtjänst trodde det var splittern eller kabel som det var fel på. Har konstaterat att det inte är det. Nu sitter jag med gammalt 56k modem! Känns riktigt spännande det!! :)
(kör via remote desktop på servern eftersom jag inte har några com-portar på min dator)
56k rockar... ;)
devotion skrev:
56k rockar... ;)
jodå :) ...men så brutalt långsamt är det ändå inte, om man bara stänger ner bildvisningen så den bara kör text. wF här med enbart text går ju rätt fort... förhållandevis...
Här på landet har vi fortfarande inte fått bredband... Fast de gräver för fullt, så inom 2 veckor ska det nog vara klart... Har haft modem sedan 96.... :(
Funderar på någon cermoni, typ sjösättning när bredbandet till slut blir inkopplat..
Modem är såååå 90-tal... ;)
Annars har jag jobbat idag... igen... :)
Varit på min första begraving, fint och jobbigt på samma gång.
... bokat sista boendet inför jätteresan i april :)
http://www.tokyo-yh.jp/eng
Sovit, haft ont i öronen och hostat.
Plus att jag har suttit och svurit åt diverse Alliance-spelare i WoW. Jag hatar verkligen att bli gankad. :'(
...lyssnat på regnet som smattrar mot fönstret. :x
Vaknat och ser att bredbandet fungerar nu!!! :bire Har pingat sunet.se i en halvtimme och det är inga timeout längre!! Finfint! (BBB sade att det var problem i stationen)
Börjat packa inför turen till Gran Canaria! Och resan till ära har jag bytt avatar också! :) kanske inte behöver den där hatten nu iofs, men ändå...
...fått ett möte, som jag faktiskt sett fram emot, inställt. :l
..öppnat paket och fått blommor och frukost på sängen. :f (y)
Palle skrev:
..öppnat paket och fått blommor och frukost på sängen. :f (y)
skoj för dig. :D
Fyller du år idag? I så fall, ett stort grattis. :birp
Tvättat lägenhetens alla fönster (8 st). Både in, mellan och utvändigt. :)
... tackat nej till en intervju imorgon. Jag försökte ändra tiden men det gick inte. Om jag inte kunde komma precis den tiden de föreslagit så skulle de tacka nej... :OO Så jag mailade dem och ställde in pga sjukdom (jo jag är sjuk på riktigt!) :P
Slagits med en CSS-definierad HTML-sida som av outgrundlig anledning har mindre brödtext än text i tabeller, trots annorlunda definitioner... x( och fått ge upp! :x (Åtminstone för stunden.)
...klippt mig