webForumDet fria alternativet

Komma förbi popupblockeraren i IE

Webbutvecklingur Webbutveckling - Övrigt

6 svar · 2 188 visningar · startad av myrslok

Medlem sedan sep. 2005105 inlägg
Frågan#1

Finns det något script som tar bort popupblockeraren i internet explorer så man kan ha en popup på hemsidan?
Eller kan man fixa det på något annat sätt???

Allan Jansson :L

Medlem sedan maj 20021 558 inlägg

Om det hade funnits hade väl popup-blockern varit ganska onödig? :p

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

Tråden flyttas från Script från wFs medlemmar - Övrigt till Webbutveckling - Övrigt

Jag vet inte hur många gånger vi ska behöva säga det, snälla försök iallafall att posta i rätt forum, utav dina senaste 10 trådar tror jag ingen har hamnat rätt. Om du är osäker så skicka ett PM eller mail till någon moderator eller forumledare och fråga, eller läs Information-trådarna som finns högst upp i de flesta forumen.

Mvh,
Poffe, Moderator

Medlem sedan aug. 20039 342 inlägg

Dessutom bör väl denna tråd stängas. Prejudikat

Medlem sedan juli 20011 084 inlägg

Själv tycker jag man bör kasta ut myrslok eller åtminstone ge honom en varning. Dels verkar han att väldigt svårt att lyda uppmaningar då han alltid felpostar. Han svarar nästan aldrig på sina trådar. Trådarna han postar gränsar till på vad som kan anses olagligt(spam) Och det är inte sådant som hör hemma på wf tycker jag! Jag får en känsla av att det är något som jag själv kommer drabbas av i framtiden om någon(mot förmodan hoppas jag) lär honom hur man gör.

Medlem sedan sep. 2005156 inlägg

mozilla skrev:

Själv tycker jag man bör kasta ut myrslok eller åtminstone ge honom en varning. Dels verkar han att väldigt svårt att lyda uppmaningar då han alltid felpostar. Han svarar nästan aldrig på sina trådar. Trådarna han postar gränsar till på vad som kan anses olagligt(spam) Och det är inte sådant som hör hemma på wf tycker jag! Jag får en känsla av att det är något som jag själv kommer drabbas av i framtiden om någon(mot förmodan hoppas jag) lär honom hur man gör.

Kan man göra annat än hålla med? http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1150909#post1150909

Medlem sedan apr. 20003 174 inlägg

Tråden stängs med anledning av att diskussionerna hamnat helt off topic.

mvh Palle
Moderator webForum

134 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.25f56b17
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)