Need for speed: Most wanted!
396 svar · 23 913 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 3 av 20
Frågan, av M.Cheraghi
Någon som lagt tassarna på det ännu? Vad tycker ni isåfall, jämnfört med UG2. 10-4
Läs frågan i sin helhet →Det är ju bra att ha en racevagn i reserv. Man får ju så löjligt lite för bilarna ändå, halva priset bara! Men jag brukar också sälja de flesta.
Men hallå, jag började lira nu nu ikväll.
Satan vad spelet kräver mycket av datorn, helt sjukt!
Jag som endå kör X800XT, nu har jag klockat upp det en aning och trycker på X800XTPE hastighet, förhoppningsvis, så får jag bättre grafik nu. :)
En kul funktion är att man får bilen att gå i slowmotion. :)
En annan bra sak är styrningen på bilen, känns mer levande än U2!
En nackdel är självklart drifting som saknas.
Samt dom så höga hårdvarukraven.
Det är märkligt vad det ska funka dåligt hos vissa. Jag har ett GF6600GT bara och det rullar på utan problem.
Men visst är styrningen bra!!! Och ljudet, slänger du in en turbo i bilen hörs det... skönt...
Danny skrev:
Det är märkligt vad det ska funka dåligt hos vissa. Jag har ett GF6600GT bara och det rullar på utan problem.
Men visst är styrningen bra!!! Och ljudet, slänger du in en turbo i bilen hörs det... skönt...
a ljudet är helt underbart också! :)
Saknar ännu en funktion, det är att man inte kan "drafta" efter bilen, och utnyttja deras aerodynamik, osv osv. Sen saknar jag som i U2 att man fyller på NOS genom att få sladd på bilen / avhjälpa olyckor osv osv :)
Sen undrar jag, hur i hela fridens namn man vinner andras bilar?
Jag kör på en köpt Golf GTi, och har slagit ut hittills 2 förare från blacklist, är inne på den 3'e snubben.
Du fyller ju på lustgas genom att vänta lite bara, fjolligt att man skulle få det via goda gärningar :)
Du vinner andras bilar genom att ta rätt frågetecken-marker. Jag brukar ta en frågetecken och en performance upgrade. Ofta vinner jag faktiskt bilen även fast jag inte vill ha skiten. Som nu t ex en ful Merca!!! usch... du kan få den om du vill...
Danny skrev:
Du fyller ju på lustgas genom att vänta lite bara, fjolligt att man skulle få det via goda gärningar :)
Du vinner andras bilar genom att ta rätt frågetecken-marker. Jag brukar ta en frågetecken och en performance upgrade. Ofta vinner jag faktiskt bilen även fast jag inte vill ha skiten. Som nu t ex en ful Merca!!! usch... du kan få den om du vill...
Hehe, okej.
Nej, det är roligare att man måst utmana ödet lite för att få lustgas ;) än att den fylls på ju mer man gasar :D.
Jag har inte vunnit en enda bil ännu :( vinner bara en massa onödiga pengar hela tiden. har fått minst en peng varje gång.
Sen fick jag nån konstig "pink slip" eller vad den hette, vad är den bra för?
Min Golf GTi piskar skiten ur alla andra iaf, men det vore najjs med en supra man kan slänga bakvagnen hit och dit med :e
"pink slip" är ju motståndarbilen!! :) Men då måste du in i safe house och ta "change car" för att byta!
Jag vann en Supra och den var riktigt skön!!! Det blev min första riktigta racevagn innan Porschen tog över. Slänga med bakvagnen!? hmm... jo om man tänker efter var den sladdrigare än en pensionärspitt
Tips förresten. Jag har kommit på att man kan ta backup på sin userprofile (i mina dokument) om det skulle hända nåt frustrerande som man vill "ångra" :)
polre klara spelet medgolfen den e ju skitbra
E som i NFSMW där är ju 206:an den snabbaste bilen i spelet
man behöver inte hålla på o byta o trixa
Men kan varmt rekomendera RX8
Jag lallar runt i min Fiat Punto. Den rullar på rätt bra faktiskt. Den har sånt grepp nu att om jav svänger FÖR hårt så välter den. Dax för nya dämpare tror jag.
//red.. Glömde ju bilden på mitt lilla monster :birp
Häftig bil! Dom är faktiskt ganska tuffa dom där.
Danny skrev:
Jepp. Jag blev ganska positivt överraskad! Det jag saknar från NFSUG2 är lamp-modsen... eller dom kanske kommer sen när jag smiskat fler blacklistare?
Danny skrev:
Jepp. Jag blev ganska positivt överraskad! Det jag saknar från NFSUG2 är lamp-modsen... eller dom kanske kommer sen när jag smiskat fler blacklistare?
Sorry.. dubbelpost... :bla
Nä... dom saknar jag med, lite irriterande att dom inte finns längre när man är van vid dom, det gör ju ganska mycket att byta gluggar... Jag ligger på #6 och har ännu inte stött på några sådana...
Hmm.. poliserna börjar bli duktiga nu... skall ge mig i kast med #10 snart :)
Och vissa som är på #6... shit pommesfrites! :o
Jag har iaf bestämt mig för att bygga vidare på min Punto. Får se var det bär! :birp
Det värsta är att man måste göra såna feta snutjag för att komma nånvart lite senare... jag måste ta mig igenom 6 spikestrips för att klara den "milestone'n". Det är inte så svårt i sig, men det kommer ju inte så många spikestrips och man måste överleva där emellan också. Det går inge bra :(
På bilderna håller jag på och leka med farbror blå med min nya Merca som jag målat silvermetallic efter inspiration av Ode.
Haha!!!!! Nu fick dom!!! Snutjävlarna!!! :) ...jag lyckades klara alla milestones och prylar på ett jag, sedan så var det lite trixigt att bli av med dom, men så av en slump så råkade jag hamna i nåt hus en våning upp, och snuten missade det och stod PRECIS UNDER mig utan att se mig. Så jag lyckade stå där tills det var lungt, varav jag tryckte "return to safe house" fortare än Porschen!
...som jag förresten har julpyntat med rödfärg, visst blev den fiiiiin :)
red: bytte bild
för er som kör med autosave fins ett knep om ni torskar
Resett knappen på datorn funkar klockrent
det är väl inge vidare att resetta datorn :) ...då kanske inte save-filen fungerar alls när man ska ladda in den sedan...
bättre då att göra mitt trick som jag pratade om innan, kopiera savefilen och sedan om man torskar så tar man bort den befintliga och kopierar dit den förra :)