webForumDet fria alternativet

Svara på PM

Om webForum

15 svar · 582 visningar · startad av aasah

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg
Frågan#1

Denna knapp heter "Skriv inlägg" av någon fullkomligt outgrundlig anledning! Ytterligt förvirrande, enligt min åsikt! :x

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Då kan jag lägga till en annan anmärkning; knappen för att vidarebefordra inlägg, heter "Eftersänd", vilket är något helt annat. Jag tar hellre det faktum att knappen kanske blir något längre för att få in texten "Vidarebefordra", än att språket misshandlas på detta vis.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Ja! Har irriterat mig på det där också, men inte "orkat" rapportera... tur att nån gjorde det, nästa gång jag märker något tokigt ska jag rapportera.

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

"Skriv inlägg" har nu blivit "Besvara". "Eftersänd" kan jag tyvärr inte göra något åt, det finns ingen bild med "Vidarebefodra" på i dagsläget.

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Fast jag ska flytta snart, så eftersändning av PM vore inte helt dumt. ;)

Jaha, hur göra? Min del är löst, men inte hela. Ska jag acceptera eller ej? :q

Du har ju fått svar på din fråga, sedan om alla detaljer är avklarade är en annan sak.

Jag föreslår därför att du markerar Peeers inlägg som löst. Du kan ju alltid ändra i efterhand.

Jo, men moderatorerna har ju ofta på senare tid själva markerat trådar som lösta så eftersom Peeer inte gjorde det själv, menar han kanske att tråden inte är löst? Jag ställde väl eg frågan mest till moderatorerna här, även om jag tyvärr inte skrev det. :)

aasah skrev:

Jo, men moderatorerna har ju ofta på senare tid själva markerat trådar som lösta så eftersom Peeer inte gjorde det själv, menar han kanske att tråden inte är löst? Jag ställde väl eg frågan mest till moderatorerna här, även om jag tyvärr inte skrev det. :)

Anledningen till att jag inte markerade som löst är att jag helt enkelt inte kan det längre. Rättigheterna har setts över och då har de rättigheterna försvunnit (iaf temporärt). Annars skulle jag nog markerat som löst :p

OK, fixat! :D

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Pace skrev:

Fast jag ska flytta snart, så eftersändning av PM vore inte helt dumt. ;)

Och då tänker du även byta wf-nick?

UlfT skrev:

Och då tänker du även byta wf-nick?

Ja, till UlfT:s son. :moose

Eftersändningsknaset lever vidare här. :p

Pace och UlfT, ifall ni missat det så vill jag bara i all vänlighet påpeka att detta inte är Caféet. :)

Mr. N. har skickat in ett knappförslag som får fungera tills vidare. Lite trångt på sidorna runt texten, men den duger. :)

Peeer skrev:

Mr. N. har skickat in ett knappförslag som får fungera tills vidare. Lite trångt på sidorna runt texten, men den duger. :)

(y) :birp

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Den duger fint, tycker jag också!
Huvudsaken att man förstår vad man klickar på. :)

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
138 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
139 ms — ändringar (db)