webForumDet fria alternativet

(y)

Om webForum

22 svar · 1 138 visningar · startad av nitro2k01 · sida 2 av 2

Frågan, av nitro2k01

Kan kanske vara en bra idé att länka (y) som smilie till , och samma sak med (n) fast tummen pekar neråt.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

nitro2k01 skrev:

Rikard, där var du lite väl snabb med musen. Det är jag, inte du som ska acceptera det svaret.

Eftersom det är många som missar att komma tillbaka och eftersom vi använder "markera som löst" som ett verktyg för oss så markerar vi som löst när vi anser att uppgiften är klar. Du som trådägare kan alltid avmarkera och på så sätt återväcka uppgiften om du inte håller med oss. :)

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg

Rikard skrev:

För att det faktiskt inte är ett mellanslag framför. Jag tror att trim-funktionen fungerar lite annorlunda i vB3-versionen. I alla fall än så länge. :)
Det gäller dock endast i inledningen av ett inlägg. Pröva själv ska du se. På första raden försvinner mellanslaget, men på efterföljande rader stannar det kvar. :)

Åh, tackar! :)
(y)

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Rikard skrev:

Jag tror att trim-funktionen fungerar lite annorlunda i vB3-versionen. I alla fall än så länge. :)

Det stämmer det...

Koden som "gick förbi" standardbeteendet i vB att inte kräva mellanslag framför flinisar var betydligt mer specialmekad i vB2-wF - speciellt hade vi av olika orsaker separat logik i vB2-wF för att hantera det där med flinisar i början av texten (och början av citat ;) ) vid sidan av den kod som tillsammans med inställningarna "bara " krävde mellanslag framför flinisarna.

443 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
313 ms — ändringar (db)