webForumDet fria alternativet

nymodigheter

Småprat

16 svar · 894 visningar · startad av Cassady

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg
Frågan#1

Detta är värre än när jag bytte från KDE till Fluxbox 2001... är mer vilse än en orienterare från nevada i svensk snårskog :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Äsch, så farligt är det väl inte! Gillar den här bättre. :)

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Snälla, Säg att det finns något alternativ så att man kan köra på gamla wF´s design, De här var en stor besvikelse att se...

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Den här versionen har ju de här grymma skyltarna! Grymma skyltar for president!

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Förhoppningsvis är det en vanesak, men just nu känns det som att det är väldigt mycket rutor överallt.

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Jag håller med föregående talare.

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

muskot skrev:

Förhoppningsvis är det en vanesak, men just nu känns det som att det är väldigt mycket rutor överallt.

Exakt!

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Agree..

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Varför är det så många rutor överallt, ska det verkligen vara nödvändigt?

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Åh, på version 2 fanns navigeringsgrejen (dvs. de klickbara länkarna för varje underforum, ex. "webForum > Diverse forum > Diverse forum - Övrigt > Café webForum") både högst upp och längst ned på varje sida. Nu finns den bara högst upp och jag saknar den där nere... :|

Medlem sedan dec. 1999503 inlägg

Om inte jag minns fel så har vi haft en "designtävling" ute på webForum den senaste tiden. Vi fick in 0 (noll) förslag vilket resulterade i detta utseendet. Så, det är medlemmarnas val ;)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

muskot skrev:

Åh, på version 2 fanns navigeringsgrejen (dvs. de klickbara länkarna för varje underforum, ex. "webForum > Diverse forum > Diverse forum - Övrigt > Café webForum") både högst upp och längst ned på varje sida. Nu finns den bara högst upp och jag saknar den där nere... :|

Exakt! Nu måste man scrolla upp överst på sidan för att återgå till index. Och var är wF-logon?!

Dit med den också, tack. :D

Per skrev:

Om inte jag minns fel så har vi haft en "designtävling" ute på webForum den senaste tiden. Vi fick in 0 (noll) förslag vilket resulterade i detta utseendet. Så, det är medlemmarnas val ;)

Kan ju varit för att folk var nöjda med det gamla utseendet. ;)
Ni har i övrigt gjort ett toppenjobb!

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Om jag går in på http://www.webforum.nu/search.php?do=getnew för att se trådarna som innehåller de senast skrivna inläggen så kunde jag förut trycka uppdatera sidan för att förnya listan. Numera så är det samma lista som visas om jag uppdaterar sidan, även om nya inlägg har tillkommit till andra trådar. :q

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

altack skrev:

Den här versionen har ju de här grymma skyltarna! Grymma skyltar for president!

hur gör man dom?

obelix skrev:

hur gör man dom?

text[/skylt ]

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg

obelix skrev:

hur gör man dom?

Så här?
Månntro? Månntro? Dvs

[ skylt = <smiliebeskrivning som man ska gissa sig till?> ]Skylttext[/skylt]

muskot skrev:

Det klagade jag på redan i betaversionen som vi alla kunde kika på...

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.2f471f9e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)