webForumDet fria alternativet

Jag är irriterad på (fyll i valfritt)

Småprat

94 svar · 3 478 visningar · startad av Engine^ · sida 2 av 5

Frågan, av Engine^

Blev just så jäkla irriterad på Jay Leno. Om nu USA:s intellekt ska vara Jay och David, så får dom väl för fanken inte kasta skit på andra religoner. Enligt herr Leno så uppfanns burkan 1996 (ingen förklaring; "the burk" - publiken skrattar). Argh! Fram för en smiley med boxarhandskar...

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Jag är irriterad på människor som klagar på andras träning när de själva bara går skadade! :q

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Dryden skrev:

Jag är småless på att få panikjobb en fredag eftermiddag som skall vara klart på måndag eftermiddag.
Jag lyckades dock hålla deadlinen, hade ju flera minuter till godo tillslut. ;)

Du hade ju hela helgen på dig ;)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Jag är irriterad på mor och far.

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Re: Jag är irriterad på (fyll i valfritt)

Jag är irriterad då religioner verkar ha nån sorts extra skydd emot allt negativt, OMG dom skojar med nåns religion, vem bryr sig? Det såkallade "heliga ko" syndromet i aktion.

Skojar man med nåns musiksmak eller nått så gör det visst inget, men religion, oj oj oj vad det tog eld i arslet nu då.

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Re: Jag är irriterad på (fyll i valfritt)

Jag är inte irriterad alls.

Engine^ skrev:

Om nu USA:s intellekt ska vara Jay och David, så får dom väl för fanken inte kasta skit på andra religoner. Enligt herr Leno så uppfanns burkan 1996 (ingen förklaring; "the burk" - publiken skrattar).

Om jag säger att Bibeln är skriven för knappt hundra år sedan - kastar jag skit på religioner då?

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Jag är irriterad för att alla andra är det.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

20% av befolkningen som inte jobbar och som jag betalar skatt till....

*gråter*

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

Jag är irriterad på... hmm... låt mig se...
Att tandvård skall bli billigare för dem mellan 20-30 bara av den
anledningen att jag precis fyllt 31. Penalism!

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Jag var förbannad på en typ som ofta ställer sin jävla Mercedes mitt i vägen när jag ska förbi. Idag kom han precis före mig, så jag körde upp 1 mm ifrån honom, sur som satan blev han, men flyttade iaf på sin bil, med en rivstart. Så han som bodde där kom ut och började gorma på honom och han fick kratta tillbaka gruset... haha... rätt åt honom... han är så fet så han orkar väl inte ställa bilen på parkeringen utan han måste ställa den precis utanför... idiot!!!!!!!! sååå... nu känns det mycket bättre... :)

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag är irriterad på så många olika saker just nu så jag vet ärligt talat inte vad jag skall välja att irritera mig på mest. :OO
Som tur är så kan man med verkliga vänner ta sig igenom det mesta. :)

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Jag blev sjukt irriterad av att läsa den här tråden.

Annars är allt en fröjd!

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

SirPeter skrev:

Jag är irriterad på så många olika saker just nu så jag vet ärligt talat inte vad jag skall välja att irritera mig på mest. :OO

Sånt där är verkligen irriterande! x(

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

Re: Re: Jag är irriterad på (fyll i valfritt)

His Divine Shadow skrev:

Jag är irriterad då religioner verkar ha nån sorts extra skydd emot allt negativt, OMG dom skojar med nåns religion, vem bryr sig? Det såkallade "heliga ko" syndromet i aktion.

Skojar man med nåns musiksmak eller nått så gör det visst inget, men religion, oj oj oj vad det tog eld i arslet nu då.

Eftersom jag själv är troende så kan jag ge min bild på saken. Jag tycker att det är okej att folk skojjar med en tro, till viss del, detta beror på att religionen på något sätt är heligt, det är en bit av ditt innersta. Det är svårt att förklara för människor som inte tror, men jag tycker ändå att dessa borde kunna visa respekt för en sak av tio miljoner som händer i mitt liv. Det tycker jag också att de gör på ett ypperligt bra sätt i 99,7% av fallen.

stoffe-2k skrev:

20% av befolkningen som inte jobbar och som jag betalar skatt till....

Enligt de senaste undersökningarna närmar det sig 35% (med föräldraledighet) och 25-30% (utan föräldraledighet)...

Nu är jag irriterad på det skyhöga bensinpriset (eller rättare sagt, att moppen inte går på etanol :e

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Jag är irriterad på att inte vara irriterad

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Jag är irriterad på icke-svensk/engelsktalande-lastbilschaufförer-med-40-pallar-grillkol-i-lasten-och-som-vill-lossa-precis-när-jag-ska-gå-hem.

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

Peeer skrev:

Jag är irriterad på icke-svensk/engelsktalande-lastbilschaufförer-med-40-pallar-grillkol-i-lasten-och-som-vill-lossa-precis-när-jag-ska-gå-hem.

Hahaha :L

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

irriterad på att jag spillde ut halva groggen på tangentbordet, nu fungerar det inte längre... tur att det bara var ett mitsumi, bytte till ett gammalt IBM jag hade, jävlar vilken skillnad det var... sedan skulle jag trösta mig med whisky och vad händer?! ...jo jag spiller ut lite av den också, fast bara några droppar på golvet... duktigt...

Medlem sedan apr. 2005254 inlägg

Jag är irriterad på mobiltelefonsabonemang!
Som om det inte räckte med att hålla reda på de olika konkurrenterna så har de alla dessa olika abonemang innom företagen. Måste man verkligen starta ett nytt abonemang för varje kampanj man har????

Som om inte det räckte. Syrran tänkte byta från comviq kontant till comviq.net tills hon fick reda på att det skulle kosta 50 kr.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Peeer skrev:

Hey, kom upp till Ikealagret och Maersk så ska du få se på chaufförer som man knappt begriper hur de kan backa in släpet i dockan... :e

Personligen är jag irriterad på fruntimmer. 'Nuff said. :bla

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

Jag är just nu irriterad på riverrunners på pokern...

272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)