Innan jag svarar på ditt inlägg vill jag bara tillägga att du precis har lyckats få tråden stängd. Grattis.
Dashi skrev:
OveRRidE: det räcker inte förräns admin har gjort en jävla lösning för annars kommer samma jävla skit att fortsätta sedan när jag ställer vanliga frågor kommer folk att komma med korkade kommentarer pga detta.. och redigera inte det jag skickat ut.. utan admin ska få se det jag skrev till dom... antingen redigerar du tillbaka så att admin ser precis vad jag skrev till dom eller så kommer jag gå till en högre grad med detta och ta kontakt med admin personligen.. och skulle det då inte hjälpa tar jag kontakt istället med webforums isp och att sidan har risk att stängas ner..
Först och främst; jag redigerar dina inlägg hur mycket jag vill, om de bryter mot reglerna, vilket jag ansåg att ditt förra gjorde. Du har accepterat dessa regler när du blev medlem. Jag föreslår att du läser igenom dem igen om du är osäker på vad de innehåller.
Dashi skrev:
För folk som ansvarar för sidan så som Moderatorer och admin ska kunna se var dom ska bryta en diskussion och i detta fall när jag sa till dig att lösa det så ignorera du totalt höll med han och skett fullständigt i vad jag tyckte och lät det fortsätta...
Jag gav den här tråden och alla dess debattörer (speciellt dig) ett antal chanser innan jag nu bestämde mig för att stänga den. Så kom inte och säg att du inte fick chansen. Det hade varit enklare att inse att du helt enkelt inte har några argumen och bara griper i luften efter tomma påhitt och påståenden som du inte kan backa upp.
Dashi skrev:
så löser inte du och admin det tillsammans så löser jag det.. och det kommer inte sluta trevligt kan jag lova dig..
Om du hotar mig eller forumets fortlevnad en gång till så kommer du antagligen med största sannolikhet att bli avstängd. Så jag skulle råda dig till att inte fortsätta med detta.
Dashi skrev:
för jag e trött att sitta på ett jävla forum där folk skriver en jävla massa skit och kränker mig personligen hela jävla tiden.. då får ni fan antingen ge dom en direkt varning eller direkt avsluta deras konto..
Du och debattanterna i tråden fick skriftliga varningar, varav du och jag förde en diskussion över PM där jag förklarade förutsättningarna för dig.
Dashi skrev:
Jag gick ner så jävla lågt och bad om ursäkt till alla och ändå fortsätter skiten.. för jag trodde på det jävla skitsnacket som löd:
HÄR PÅ WEBFORUM HAR VI SAMMANHÅLLNING OCH ÄR ÖMSÅSIDIGA..
Om man beter sig som en normal människa har du alla förutsättningar i världen att bli accepterad som vilken medlem som helst. Om man däremot rusar in i trådar och kastar osanna argument runt omkring sig, påstår att alla andra har fel, inte klarar att ta kritik, svär och dessutom inte kan stärka sina "argument"; då kan man verkligen inte räkna med att bli tagen seriöst. Tro mig, för jag vet.
Dashi skrev:
och jag lovar att isp med hjälp av en anmälning med hjälp av polisen skulle stänga ner sidan pga personlig kräkning det har dom ingen alls problem med..
Den enda som gör personliga kränkningar just nu är du, speciellt eftersom du en liten bit ovanför precis hotade mig i skrift. Så tänk efter lite nu.
Tråden stängs härmed med hänvisning till paragraf 4 och med åsyftning på paragraf 1 i reglerna!
MVH
OveRRidE
moderator, webForum