webForum webForum sponsras med lina och serverplats av Binero AB

Gå tillbaka   webForum > Livet utanför > Annonser > Jobb & Tjänster (ideella)

Jobb & Tjänster (ideella) Förmedling av gratis- bytestjänster/jobb.

Svar

Trådverktyg Visningsalternativ
Äldre 2004-03-20, 08:07   #1
Coccozz
Medlem

Registrerad: 2003-04-17
Lösningar: 15
Serversponsring till Ideel Sida!

Hej! Jag skulle behöva lite plats på någon vänlig själs server. Har en sida på gång som jag håller på att utveckla.
Sidan kommer att handla om hur dåligt vi behandlar djur, miljö och människor och kommer att innehålla de där små tipsen som får oss att må bättre.
Mina förhoppningar på sidan är att den skall få folk att vakna och börja reagera. Jag hoppas även att jag skall kunna få folk att inse att någonting måste göras, att alla inte bara kan blunda och låtsas som att de inte vet om svälten i Afrika eller att halalslakten håller på att öka osv.
Ni kan besöka sidan på http://aa.domaindlx.com/mobil/index.htm skulle dock inte tro att ni kommer in då deras servrar är nere oftare än uppe.
Intresserad? Eller vill du bara veta mer. Svara i tråden, skicka ett PM eller ett Mejl.
Tack på förhand//Christoffer
Äldre 2004-03-20, 14:42   #2
Pace
Medlem

Paces avatar

Registrerad: 2001-06-25
Lösningar: 99
Ta kontakt med en djurrättsorganisation. Om de tycker att sidan är bra (bra syfte, faktainfluerat innehåll och ett starkt budskap) skulle de nog mer än gärna sponsra sidan.

Det är alltid bättre att vända sig till en organisation som bedriver samma typ av verksamhet än att fråga ett företag inom den teknik (webbhotell/it) man behöver sponsring.
Äldre 2004-03-21, 10:33   #3
Coccozz
Medlem

Registrerad: 2003-04-17
Lösningar: 15
Så sant så sant. Har gått ut med mejl lite här och där bland organisationerna
Men samtidigt ville jag ta tillfället i akt och fråga här med, då flera av organisationerna är ideela precis som sidan jag bygger och därför har svårt att ens lyckas driva "sig själva". Dessutom finns det kanske en och annan intresserad här, användarområdet är ju brett
Tack iaf. Pace //
webForum > Livet utanför > Annonser > Jobb & Tjänster (ideella)

Trådverktyg
Visningsalternativ

Forumregler
Du får inte posta nya trådar
Du får inte posta svar
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är i GMT +1. Klockan är nu 06:38.