![]() |
|
|
|||||||
| Ekonomi, Juridik, Företagande & Marknadsföring Diskutera aktier, fonder, företagande m.m. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-23
Lösningar: 95 |
Cv
Funderar att lägga ut min cv på nätet vad behöver finnas med... kan ju inte bara koppiera den jag har (lite för mycket information som jag inte vill släppa ut på nätet. Funderar på att lösenordsskydda vissa delar i Cv:n, loggar man in så kommer mer information fram.)
Det jag vill komma åt är: 1) kunna skicka med länk till ansökningshandlingar 2) Råka få in en besökare som blir intresserad Hur ser Era ut? * Varför detta inlägg i marknadsföring, en CV är för mig i allra högsta grad marknadsföring av mig som person. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Avregistrerad
Registrerad: 2002-04-09
Lösningar: 1 |
Jag har själv ingen CV men det där med att lösenordskydda vissa delar känns för mig tveksamt. Hur pass konfidentiella är uppgifterna? Ska du ha dem lösenordskyddade så ska duu se till att du har ett rejält skydd, inga vanliga java/asp-script! Kör Blowfish/SSL eller något annat "riktigt".
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-23
Lösningar: 95 |
nja så viktiga är de inte isf skulle jag inte lägga ut dem...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 71 |
Vad är det för något du inte vill lägga ut på nätet? Personliga referenser skulle inte jag lägga ut, men var man har jobbat och vilka skolor man gått på är väl inte direkt hemligt..?
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2002-12-12
Lösningar: 0 |
Det kan ju vara bra att veta vilka som har fått ut informationen så att man kan bearbeta dessa, kanske blivande, arbetsgivare. Men man måste då veta när man lägger ett sådant skydd att man avskräcker minst 50 % av alla besökare att "ansöka" om lov.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|