![]() |
|
|
|||||||
| Kontorsprogram Diskussioner om alla olika kontorsprogram, såsom webbläsare eller ordbehandlingsprogram. Office, word, excel, internet explorer, firefox, chrome. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-28
Lösningar: 0 |
Jag försöker ändra utskriftsformat o definiera formatmallar via Arkiv-Utskriftsformat men det går inte! Jag får bara felmeddelandet "Dialogrutan kan inte visas". Jag kan inte heller titta på/ändra de standard utskriftsformat som finns, när jag klickar här så händer ingenting.
Är det någon som har ett tips om vad som är fel/vad jag gör för fel ?? ------------------ Laa |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Älgen Registrerad: 1999-12-03
Lösningar: 1535 |
Är en skrivare installerad?
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Rickard - skrivare är installerad och fungerar med Outlook:s egna val och andra program.
Själv har jag en känsla av att jag antingen saknar någon/några filer och/eller att något som den sk "systemadministratören" ska ange fattas.Det sistnämnda vet jag för övrigt inte heller hur man kommer åt,så har du tips även på det vore jag tacksam. ------------------ Laa |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Outlook XX eller Outlook Express?
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Jag använder Outlook 97. Förresten, så inga missförstånd finns: Det är INTE själva utskriften som inte fungerar/här jag får upp dialogrutan, utan funktionerna "Ändra uskriftsformat/ Definiera formatmallar".
------------------ Laa |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Argh, sitter inte med den versionen tillgänglig just nu... Jag ska försöka ta rätt på en...
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-29
Lösningar: 144 |
Du kan väl prova med att uppdatera till Outlock98. Det är mycket som är fixat där.
Jag skall testa ditt problem i helgen. ------------------ GvdsSfdtTddv.
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|