Ny har mitt visakort gått sönder, eller rättare sagt blivit utslitet så att maskinerna inte kan läsa av det längre...
men nu råkar jag ju ha Föreingssparbanken (swedbank) och av någon anledningar har dom valt att byta färger på sina kort, så jag undrar ifall det finns något företag som erbjuder att skapa sitt egetmotiv på visakortet som se e kopplad till mitt kontonummer, alltså samma visakort som man får hos swedbank men med eget motiv på kortet?
Visa och MasterCard e två olika kort, och jag ska ha ett VISA kort,
och så mycket bättre var det väl endå inte...
Bättre var det inte :e , men snyggare färgval på kortet som jag önskar att vi VISA-kunder skulle få. Jag har också Swedbank och bävrar för att få det där äckliga färgvalet på mitt Visa-kort när mitt går/slits ut.
Vill minnas att jag sett en bank där man kan välja ett eget motiv på Visa-kortet. (Kan möjligtvis vara en finsk bank, och då hjälper inte det dig så mycket.). Ska söka vidare på detta. (Visa-kort gratis tills man fyller 25 hos Swedbank här i Eskilstuna + alla andra tjänster gratis.)
Bättre var det inte :e , men snyggare färgval på kortet som jag önskar att vi VISA-kunder skulle få. Jag har också Swedbank och bävrar för att få det där äckliga färgvalet på mitt Visa-kort när mitt går/slits ut.
Vill minnas att jag sett en bank där man kan välja ett eget motiv på Visa-kortet. (Kan möjligtvis vara en finsk bank, och då hjälper inte det dig så mycket.). Ska söka vidare på detta. (Visa-kort gratis tills man fyller 25 hos Swedbank här i Eskilstuna + alla andra tjänster gratis.)
Vad spelar det för roll hur kortet ser ut?!?!?!?!?!??!!
Spelar igentligen ingen roll, så länge det inte e svart/gult och ser ut att komma direkt från black armys medlemskort, men istället för deras loga har dom klistrat på swedbankslogga...
och vägrar äga något som består av färgen svart/gult så för mig e det j*vligt viktigt hur kortet ser ut...
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2